تعمیر آیفون ۸ کار دشواری نخواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

دیروز ویدیویی را از آتش زدن، مقاومت در برابر خم شدن و خط و خش گوشی آیفون ۸ را به شما نشان دادیم. در آن آزمایش مشخص شد که آیفون ۸ مقاوم خوبی در برابر اتفاقات مختلف دارد. حالا سایت iFixit هم به بررسی آیفون ۸ پرداخته و این گوشی را کالبدشکافی کرده است.

این سایت به آیفون جدید شرکت اپل امتیاز ۶ از ۱۰ را داده است. هر چه امتیاز به ۱۰ نزدیک‌تر باشد، با محصولی راحت‌تر برای تعمیر مواجه خواهید شد. با این حال این گوشی ۱ امتیاز کمتر از آیفون ۷ که سال گذشته عرضه شده بود به دست آورد.

برای باز کردن گوشی آیفون ۸ باید ابزار مناسب را در اختیار داشته باشید و همچنین با باز کردن گوشی‌ّهای مختلف آشنا باشید. اضافه شدن قابلیت‌هایی مثل شارژ بی‌سیم هم باعث شده که کمی باز کردن گوشی کاربران را با چالش مواجه کند. ضد آب بودن گوشی هم باعث شده که نتوان این تلفن همراه هوشمند را خیلی راحت باز کرد. باتری گوشی هم خیلی سریع از برد اصلی جدا می‌شود و کاربران می‌توانند سریع آن را تعویض کنند. گوشی ایفون ۸ به باتری ۱۸۲۱ آمپرساعتی مجهز شده که کمتر از ظرفیت باتری مدل قبلی است که ۱۹۶۰ میلی‌آمپر ساعت بود. دوربین آن بزرگ‌تر از دوربین آیفون ۷ است که می‌تواند عکس‌ّهای با کیفیت‌تری ثبت کند. این دوربین توانست روی سایت DxOmark به عنوان بهترین دوربین شناخته شود. گوشی آیفون ۸ به ۲ گیگابایت رم مجهز شده و مودم آن را هم شرکت کوالکام ساخته است.

منبع: iFixit
telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه