[به‌روزرسانی] تعیین برندگان مسابقه «کدام عکس، کدام گوشی؟»

۱۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
تعیین برندگان مسابقه کدام عکس کدام گوشی

مسابقه‌ی «کدام عکس، کدام گوشی؟» به مراحل آخر و اعلام برندگان نهایی نزدیک می‌شود. مسابقه‌ای که برای قدردانی از یک سال همراهی شما دوستان عزیز به مناسبت تولد یک‌سالگی دیجی‌کالا مگ برگزار شد. تیم دیجی‌کالا مگ تمام تلاش‌اش را به‌کار گرفت تا این مسابقه علی‌رغم مشکلات مختلف و محدودیت زمانی به بهترین شکل و با کم‌ترین خطای ممکن برگزار بشود. خوش‌بختانه استقبال مخاطبان هم بسیار خوب بود و در مجموع ۸۶۸۶ نفر در این مسابقه شرکت کردند. پاسخ‌های صحیح مسابقه روز گذشته منتشر شد که می‌توانید از لینک زیر آن‌ها را ببینید:

پاسخ‌های صحیح مسابقه کدام عکس، کدام گوشی؟

‌حال نوبت تعیین برندگان است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

شیوه‌ی تعیین برندگان

همان‌طور که گفتیم ۸۶۸۶ فرم پاسخ‌گویی با ایمیل یکتا برای شرکت در مسابقه‌ی «کدام عکس، کدام گوشی؟» به دست ما رسیده است. از میان این تعداد ۱۶۴ فرم موفق به کسب امتیاز کامل، یعنی ۳۵ شده‌اند. بنابراین طبق اعلام قبلیٰ برندگان نهایی باید از طریق قرعه‌کشی از بین صاحبان این ۱۶۴ فرم انتخاب بشوند. برای هرچه شفاف‌تر شدن قرعه‌کشی و فیلتر کردن فرم‌هایی که ممکن است به یک نفر تعلق داشته باشند، ایمیلی حاوی لینک دریافت مشخصات کامل و اطلاعات تماس به این ۱۶۴ آدرس، ارسال شده است. این افراد موظف هستند حداکثر تا پایان ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه، ۴ مهر با پر کردن فرم، اطلاعات دقیق خود را برای دیجی‌کالا مگ ارسال کنند. فرم ارسالی از سوی تیم برگزاری مسابقه بررسی خواهد شد و در صورت تایید، کد شرکت در قرعه‌کشی تا پایان روز دوشنبه، ۵ مهر به آدرس ایمیل فرد ارسال می‌شود. قرعه‌کشی تعیین برندگان نهایی تا پایان هفته‌ی آینده برگزار و اسامی برندگان به همراه جزییات تکمیلی در مورد زمان و نحوه‌ی اهدای جوایز در دیجی‌کالا مگ  منتشر خواهد شد.

[به‌روزرسانی ۵ مهر ۱۳۹۵]

مشخصات فردی و اطلاعات تماس تمام افرادی که فرم مخصوص را پر کرده بودند توسط تیم برگزاری مسابقه بررسی، و کد شرکت در قرعه‌کشی مرحله‌ی نهایی مسابقه به آدرس ایمیل افرادی که اطلاعات آن‌ها بر اساس شرایط اعلام شده مورد تایید بوده است ارسال شد.

جوایز

طبق برنامه‌ریزی اولیه قرار بر این بود که برندگان مسابقه جایزه‌ی خود را از بین ۷ گوشی حاضر در این مسابقه انتخاب کنند. ولی با توجه به مشکلاتی که برای فروش دو گوشی گلکسی نوت ۷ و آیفون ۶s وجود دارد، تیم برگزاری مسابقه تصمیم گرفته است به‌جای این دو گوشی معادل ریالی آخرین قیمت آن‌ها در دیجی‌کالا را در قالب کارت هدیه‌ی خرید از دیجی‌کالا برای برندگان در نظر بگیرد. بدین ترتیب نفر اول می‌تواند جایزه‌ی خود را از بین دو کارت هدیه و پنج گوشی HTC 10، گلکسی S7، هوآوی P9، سونی اکسپریا Z5 Premium یا LG G5 انتخاب کند. به همین ترتیب نفر دوم جایزه‌ی خود را از شش مورد باقی‌مانده و نفر سوم هم جایزه‌اش را از ۵ مورد باقی‌مانده، انتخاب خواهد کرد.

برنده‌هایی که کارت‌های هدیه را انتخاب می‌کنند، می‌توانند تا زمان موجود شدن هر دو گوشی در دیجی‌کالا صبر و از کارت‌شان استفاده نکنند. بعد نسبت به تهیه‌ی گوشی‌های مورد نظرشان، اقدام کنند. این کارت‌ها تا مدت یک سال اعتبار خواهند داشت. البته برنده‌ها می‌توانند از این کارت‌ها برای تهیه‌ی هر کالای دیگری از بین بیش از ۵۰ هزار کالای موجود در سایت دیجی‌کالا استفاده کنند. برنده‌ها مجبور نیستند در یک سبد مبلغ کارت‌شان را خرج کنند و می‌توانند در چند خرید از مبلغ شارژ کارت‌شان استفاده کنند.

منتظر اعلام نتایج قرعه‌کشی مسابقه‌ی «کدام عکس، کدام گوشی؟»، باشید.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۵۵ دیدگاه
  1. محمد صالح

    سلام آقای چینه کش
    من تو مسابقه شما با ایمیل قبلیم که دیلیت شده شرکت کردم الان باید چیکار کنم

    1. متاسفانه کاری از دست ما برنمیاد. باید از ابتدا دقت بیشتری می‌کردید.

  2. محمد

    میشه لطفا جایزه ها رو بیشتر کنید؟
    با توجه به این که تعداد اونایی که درست جواب دادن خیلی زیاده و این جوری احتمال برنده شدن پایینه و خیلی ها دلسرد میشن

  3. میثم

    چرا برا من ایمیل نیومده؟
    علکی مثلا منم درست زدم
    آقای چینه کش امکانش نیست که هرکس که جوابی ارسال کرده ایمیلی براش ارسال بشه که ببینه چیارو اشتباه زده؟
    من به شخصه فقط جهت تست خودم شرکت کردمو و اصلا یاد داشت نکردم که چه گزینه هایی رو انتخاب کردم دلم میواست ببینم کوجا اشتباه کردم(اشتباهاتم خیلیه ولی خب ادم از اشتباهات درس میگیره)یا حداقالش از خودمو ارسال کنید
    ممنونم

    1. میثم

      آقا محسن جوابی ندادی که!
      دم شما گرم اگر بتونی فرمی که من ارسال کردمو به ایمیلم بفرستی ممنون میشم خودم چک میکنم

  4. ب ص

    همرو درست زدم با همین ادرس ایمیلی ک کامنت میزارم ولی ایمیلی نگرفتم :/

    1. سلام. امروز برای بار دوم ایمیل به آدرس شما ارسال شده. پوشه Spam رو هم چک کنید.

  5. مهمان

    هنوز ایمیلی نرسیده!
    منتظر بمونم یا اگه نیومده دیگه هم نمیاد؟

    1. تمام ایمیل‌ها روز پنجشنبه ارسال شده. برای اطمینان بیشتر امروز یک بار دیگه برای افرادی که هنوز فرم رو پر نکرده باشند ایمیل ارسال خواهد شد. پیبشنهاد می‌کنم پوشه Spam ایمیلتون رو هم چک بفرمایید.

      1. جعفر

        من هم تمام گزینه ها را صحیح جواب دادم ولی من ایمیلی از شما دریافت نکردم. در صورتی که شما ایمیل ارسال کرده باشید، تنها دلیل می تواند وارد کردن سهوی آدرس ایمیل با جابجایی حروف بوده باشد. ممکن است که آدرس ایمیل من را چک فرمایید. با تشکر

      2. تا پایان امروز مجددا ایمیلتون رو چک کنید. پوشه Spam رو فراموش نکنید.

  6. ابوالفضل

    دلم سوخت 🙁
    فقط سلفی HTC10 رو با Z5 جابجا زدم. کلی سمپل بررسی کردم تو همشون نور مناسب، کم، بیرون، تو، HTC10 سلفی روشن تر و شارپ تری داشت و برعکس Z5 تاریک تر و نرم تر بود؛ خودمم سونی دارم z5 نه ولی خوب… تئوریشم HTC10 با F1.8 باید نور بیشتری نسبت به Z5 با F2.4 میگرفت.
    به حجمشون دقت نکرده بودم که تنها راه بود
    دم ۱۶۴ تن گرم!
    خیلی واسه مسابقه وقت گذاشتم 🙁 پنچر شدم :(( پوکیدم ;(

  7. amir

    اقای چینه کش پس اونایی که ۳۳ جواب درست زدن چی؟
    برا نفر دوم و سوم هم قرعه کشی نمیشن؟ 🙁

    1. سلام دوست عزیز. همون‌طور که گفته بودیم برندگان جوایز از بین کسانی که بیشترین جواب صحیح رو دادن انتخاب می‌شه. امیدوارم در مسابقات بعدی ما جزو برندگان ما باشید.

  8. Jbl

    راه حل این مسابقه اینه:به نظر من دلیل اینکه ۱۶۴ نفر ۳۵ امتیاز کامل را گرفتن اینه:توی چهار مرحله از پنج مرحله که عکس هاتوسط دوربین های اصلی گوشی ها گرفته شده (درسته که پنج گوشی از هفت گوشی دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارند اما با دانلود عکس ها و مراجعه به قسمت details رزولوشن طول ×عرض عکس ها را زده(ضرب آن ها برابر مگاپیکسل دوربین است) که با دانستن پیکسل های طول ×عرض عکس های هر گوشی معلوم میشه هر عکس واسه کدوم گوشی است تنها سه گوشی S7 و note7 و iphone 6s رزولوشون طول ×عرض آن ها برابر است که عکس های ایفون به راحتی قابل تشخیص است پس توی این چهار مرحله تنها مشکل دو گوشی s7 و note7(درآخر توضیح میدم چگونه از هم تشخیص بدیم) اما در مرحله سلفی از همان راه حل (پیکسل های طول × عرض)سه گوشی را میتوان تشخیص داد و گوشی های htc و sony و s7 و note 7 رزولوشن طول در عرض یکسانی دارند برای تشخیص آن ها باید باز هم به details عکس مراجعه کرده در قسمت بالایی Date روز و زمانی مشخص است(این تاریخ و ساعت در Details عکس های مسابقه اصلی نمایان بود) با وجود اینکه ساعتی که تو مسابقه اصلی برای عکس ها زده با زمانی که عکس های واقعی(عکس هایی که بعد از پایان مسابقه انتشار یافت) تفاوت دارد اما میتوان از همان زمانی که در مسابقه اصلی زده استفاده کرد به طوریکه برای تشخیص اینکه کدام عکس از چهار عکس سلفی مربوط به گوشی htc است تنها کافی است که زمان عکس های چهار مرحله ای که با دوربین اصلی گرفته شده را نگاه کنیم (در چهار مرحله ای که با دوربین اصلی گوشی عکس گرفته شده با استفاده از رزولوشن های طول × عرض گوشی htc مشخص شده بود)سپس زمان چهار عکس سلفی را مشاهده میکنیم هر کدام به زمان چهار عکس htc نزدیک تر بود آن عکس با گوشی htc گرفته شده است برای گوشی سونی هم میتوان از این راهکار استفاده کرد پس تنها ۱۰ عکس باقی میماند که پنج تا از آنها s7 و پنج تا ی دیگر note7 است(مرحله ۱ عکس ۴و۷ مرحله دو عکس ۱ و ۷ مرحله سه عکس ۳ و ۷ مرحله چهار عکس ۲ و ۵ مرحله ۵ عکس ۱ و ۳ )، این ۱۰ عکس را به ترتیب زمان قرار میدهیم پنج عکس اول مربوط یه یک گوشی ( مرحله یک عکس ۴ مرحله دو عکس ۷ مرحله سه عکس ۲ مرحله چهار عکس ۵ مرحله پنج عکس۱) و پنج عکس دوم مربوط به گوشی دیگر است(مرحله یک عکس۷ مرحله دو عکس ۱ مرحله سه عکس ۵ مرحله چهار عکس ۲ مرحله پنج عکس ۳ ) یعنی یگ گروه از عکس ها S7 و یک گروه دیگر عکس ها note7 است میتوان تنها با حدس زدن یکی از عکس ها که note 7 یا s7 است کل گروه را فهمید در ضمن اگر هم نتونستید عکس های ایفون از دو گوشی سامسونگ را تشخیص بدهید میتوان به همین روش زمان عکس ها و تنها تشخیص یک عکس تمام عکس های ایفون را تشخیص بدهید. راحت ترین راه این است که یک جدول تشکیل بدهید اسم هر گوشی را بنویسید مقابل اسم گوشی زمان مراحلی که میدانید بنویسید(عکس هایی که از رزولوشن طول ×عرض فهمیدید) سپس از طریق زمان عکس ها میتوانید اون مرحله ای را که نمیدونید بفهمید. برای مثال عکس های گوشی htc که در چهار مرحله را که از طریق دوربین اصلی گرفته شده است با استفاده از رزولوشن طول × عرض تشخیص میدهیم.
    m1 m2 m3 m4 m5
    Htc 15:26 15:22 15:18 15:27 15:28
    در این جدول m=مرحله است در این جدول چهار مرحله (مرحله یک و مرحله دو و مرحله چهار و مرحله پنج عکس هایی که توسط گوشی htc گرفته شده را تشخیص دادیم( رزولوشن طول× عرض) و در یک جدول قرار دادیم مرحله سه که عکس سلفی است باید از بین عکس دو (ساعت ۱۶:۰۱ ) عکس سه(ساعت ۱۵:۱۸) عکس پنج (۱۶:۱۷ ) عکس هفت (ساعت ۱۶:۴۷) باید یکی را انتخاب کنیم که با توجه به زمان ها عکس سوم را انتخاب میکنیم .واقعا ببخشید که خیلی زیاد شد میخواستم کامل توضیح بدم که همه دوستان بفهمند.

    1. مجتبی

      JbI سلام
      توضیحات مهندسی خوبی دادی
      ولی ما که کند ذهن هستیم
      این فرمول برای من سخت هست
      فرمول آقا میلاد ابتدایی هست برای من بهتر هست
      شاید برای دوستان دیگر فرمول شما خیلی خوب باشه

      حالا خودت با این فرمول همه ۳۵ رو درست زدی یا نه ؟

    2. محمد اسدپور

      من از همین راه رفتم ولی اندازه ی پیکسلی htc 10 رو با ایفون برعکس گذاشتم. فکر کردم ۴۰۰۰ در ۳۰۰۰ مال ایفون باشه که نگو مال htc بودش
      انشالله مسابقه بعدی با دقت بیشتری انجام میدم

  9. Emad

    سلام،من چند بار چک کردم و مطمئنم که همه ی جواب ها رو درست فرستادم،ولی ایمیلی دریافت نکردم،ممنون میشم اگه بررسی کنید.

    1. برای اطمینان بیشتر امروز یک بار دیگه برای افرادی که هنوز فرم رو پر نکرده باشند ایمیل ارسال خواهد شد. پیبشنهاد می‌کنم پوشه Spam ایمیلتون رو هم چک بفرمایید.

  10. Amir kazemi

    ببخشید من حسابم پاک شده بود الان تازه درستش کردم میشه بگید آیا این حساب جزع نفرات هست یا نه kazemi.amir1380.ak@gmail.com
    بسیار تشکر می کنم

    1. سلام دوست عزیز. با این آدرس ایمیل فرمی برای شرکت در مسابقه ارسال نشده.

  11. ج-م

    سلام.
    من در مسابقه شرکت کردم و امتیاز کامل رو گرفتم ولی ایمیلی برام ارسال نشده. لطفا رسیدگی کنید!

    1. برای اطمینان بیشتر امروز یک بار دیگه برای افرادی که هنوز فرم رو پر نکرده باشند ایمیل ارسال خواهد شد. پیبشنهاد می‌کنم پوشه Spam ایمیلتون رو هم چک بفرمایید.

  12. پیمان

    با سلام اقای چینه کش
    لطف کنید اسم این ۱۶۴ نفر را اعلام عمومی کنید الان برای خیلیها این ایمیل شاید نرسیده باشد اینطوری حق کسی ضایع نمیشود. بر فرض مثال اگر من تمام جوابها را درست زده باشم و ایمیل بدستم نرسیده باشد امکانی وجود داشته باشد بتوانم با شما برای ارسال دوباره ایمیل ارتباط برقرار کنم. مرسی

    1. سلام دوست عزیز. تا پیش از اتمام مهلت برای کسانی که فرم رو پر نکرده باشند یک بار دیگر ایمیل ارسال خواهد شد تا از رسیدن ایمیل مطمئن باشیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه