تقاضا برای سرفیس‌استودیوی مایکروسافت دو برابر تخمین‌هاست

۱۰ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا همه روی این موضوع متفق‌القول هستند که کامپیوتر بدون کیس مایکروسافت که با نام Surface Studio دو ماه پیش به بازار معرفی شد، پاسخی بود که مایکروسافت مقابل کامپیوترهای اپل یعنی سری آی‌مک قرار داد؛ آی‌مکی که به‌هر روی حالا حدود یک سال است محصول تازه‌ای در بازار نداشته است. به‌این‌ترتیب باید گفت مایکروسافت زمان بسیار مناسبی را برای عرضه‌ی کامپیوتر همه‌فن‌حریفش انتخاب کرده است. اعداد و ارقام حاصل از فروش Surface Studio هم ظاهرا این موضوع را تایید می‌کنند. گزارش سایت DigiTimes سند این ادعاست.

در گزارش مذکور گفته شده گویا تخمین‌های خود مایکروسافت برای سفارش Surface Studio در فصل اول سال ۲۰۱۷ چیزی حدود ۱۵ هزار دستگاه یعنی معادل سفارش‌های مشتریان در ماه‌های پایانی سال ۲۰۱۶ بوده است اما در کمال خوشوقتی با بررسی‌های بیش‌تر در همین مدت کوتاه به این نتیجه رسیده که با رقمی دو برابر تخمینش مواجه خواهد شد و حالا ۳۰ هزار سفارش برای Surface Studio در فصل اول سال ۲۰۱۷ میلادی پیش‌بینی می‌شود و برنامه‌ی مایکروسافت هم تولید ۳۰ هزار دستگاه از این محصول در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ است.

Surface Studio تا به‌این‌جای کار بازخوردهای مثبت گسترده‌ای را از مشتریان دریافت کرده و مایکروسافت حالا به استقبال از این محصول بسیار خوش‌بین است.

البته لازم به تاکید است که این رقم در حال حاضر لزوما به معنای این میزان تقاضا و فروش در ماه‌های آینده نخواهد بود و حتی می‌تواند صرفا جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد. کما این‌که هیچ رویه‌ای هم در مایکروسافت وجود ندارد که تایید کند این محصول باید دقیقا به عدد تقاضای مشتریان تولید شود. مضاف بر این‌که هیچ‌کدام از اطلاعاتی که تا این‌جا به آن‌ها اشاره شده به‌صورت رسمی از منایع رسمی مایکروسافت اعلام نشده است. پس فعلا زیاد هم نمی‌توانیم روی این موضوع مانور بدهیم.

با همه‌ی این اوصاف واقعیت هم این است که Surface Studio تا به‌این‌جای کار بازخوردهای مثبت گسترده‌ای را از مشتریان دریافت کرده و مایکروسافت حالا به استقبال از این محصول بسیار خوش‌بین است.

منبع: DigiTimes 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    خوب ، الان در ایران میشه اینو خریداری کرد ؟!

  2. Avatar بنیامین ت.د

    من که فکر نمیکنم خرید این محصول کار عاقلانه ای باشه حداقل برای گرافیست های حرفه ای
    دلیل حرفم هم اینه که هیچ گرافیستی علاقه نداره صفحه نمایش اصلیش روش لک بیفته پس نتیجه گیری میکنیم قابلیت تاچ این محصول بدرد حرفه ای ها نمیخوره این رو هم در نظر بگیریم که اگه روی صفحه نمایش خط یا خش بیفته دیگه….اصلا فکرشم ترسناکه این همه هزینه کنی بعد این اتفاق بد بیفته
    از اینا که بگذریم در سیستم های دسکتاپ گرون قیمت صفحه تاچ نباید صفحه نمایش اول باشه اصلا کارامد نیست و ادم رو هم مجبور میکنه بیش از حد مواظب محصولش باشه و همش استرس این رو داشته باشه که یه وقت اتفاقی برای محصولش نیفته
    در کل خرید یک کیس و مانیتور های جداگانه برای سیستم های ویندوزی عاقلانه تر به نظر میاد

    1. Avatar Alireza

      دوست عزیز فکر نکنم یه طراح بتونه ماوس رو جایگزین قلم نوری کنه !
      در مورد کیفیت تاچ که گفتین ، خب یعنی مایکروسافت انقدر محصول بی کیفیت داده بیرون که تاچش فوری خراب بشه یا خش و لک بیوفته ؟ خب معلومه شما این ۱۰ میلیونی که داری بابتش میپردازی یه محصولی رو میخری که تا ۱۰ سال کارتو راه میندازه .
      من که دوستم سرفیس پرو ۲ داره به زور روی صفحه نمایشش میتونی یک خش پیدا کنی خب معلومه که سرفیس استدیو کیفیت ساختش خیلی بالا هست .

  3. Avatar آرتا

    بازی تبلیغاتی چیه؟ یعنی بهترین all in one ویندوزی سی هزار تا خریدار نداره؟ کم گفته اصن، تو اروپا عین بنز میفروشه

    1. البته سی هزارتا در یک فصل 🙂
      تاکید این جمله هم بیشتر روی اینه که خبر هنوز به تایید رسمی نرسیده و نمی‌تونیم استناد قطعی بهش داشته باشیم.

      1. Avatar آرتا

        آها ببخشید، فکر کردم آمار فروش خود مایکروسافته، اون digitimes رو ندیدم 😀 😀

  4. Avatar جوادی محب

    بند سوم مطلب در منبع اصلا اشاره نشده بهش .

    1. منبع متن اشاره به محل انتشار آمار داره و این قسمت که فرمودین شامل تحلیل کارشناسا از این آماره که در منابع دیگری مثل سایت Ubergizmo.com آمده.
      ممنون از توجهتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه