تلویزیون نامرئی پاناسونیک را ببینید

۱۴ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت پاناسونیک چند وقت پیش بود که نمونه‌ی اولیه‌ی یک تلویزیون «شفاف» (Transparent) را نشان داد. تلویزیونی که در زمان خاموشی می‌توان اجسام پشت آن را دید. در واقع این محصول وقتی که خاموش است، نامرئی می‌شود. ساختن چنین محصولی روی زیبایی خانه و صرفه جویی در فضا تاثیر زیاد می‌گذارد و باعث می‌شود که بتوان از فضای پشت تلویزیون هم استفاده کرد. حالا پاناسونیک بار دیگر این تلویزیون را با چند قابلیت جدید نشان داد.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این تلویزیون نامرئی پاناسونیک مشخص نشده است.

این تلویزیون در مقایسه با مدل‌های قبلی بیشتر شفاف شده و به خوبی می‌توان اجسام پشت آن را مشاهده کرد. از یک صفحه نمایش OLED روی آن استفاده شده است. پاناسونیک کاری کرده که این تلویزیون در زمان روشن بودن همانند یک تلویزیون معمولی باشد و کیفیت بالایی را نشان دهد. زمانی که این تلویزیون را خاموش می‌کنید هم محیط پشت آن نشان داده می‌شود و انگار نه انگار که تلویزیونی در این قسمت قرار گرفته است. از این محصول می‌توان برای فروشگاه‌های مختلف استفاده کرد.

شاید این ایده‌ی پاناسونیک تبدیل به آینده‌ی تلویزیون‌ها شود. در حال حاضر چنین تلویزیونی می‌تواند مصارف تجاری بسیار زیادی داشته باشد. به‌طور مثال خود پاناسونیک این تلویزیون را روی در یخچال هم قرار داده تا در زمانی که تلویزیون خاموش است بتوان داخل یخچال را دید.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar نوید

    پاناسونیک بینظیره، خیلی بیشتر از یک سر و گردن از برندهای کره ای سرتره… ولی حیف که دیجیکالا هیچ علاقه ای به این برند نداره …

  2. Avatar سینا

    به این میگن محصول انقلابی…امیدوارم بقیه کمپانی ها هم یاد بگیرند…

    1. Avatar bijan

      انقلاب تو چی؟ انقلاب فضای پشتی تلویزیون!!!!
      درصورتی انقلابی میشه که بتونه مثل فضای پشتی کمد لباس در داستان شیر جادوگر کمد لباس عمل کنه.

  3. Avatar سام

    عالیه اینده همینه

  4. Avatar سامان

    واااای خدای من!
    پاناسونیک تلویزیون رو از نو اختراع کرده!

    1. Avatar bijan

      بیخیال
      البته درسته فوق العادست ولی باز همونه عزیز تلویزیونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه