تمام مشخصات و تصاویر سری هوآوی P20 را ببینید

۲۲ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هوآوی قرار است تا دو هفته‌ی دیگر از سری گوشی‌های جدید خود رونمایی کند. سری P20 شامل سه گوشی خواهد بود: P20 Lite، P20 و P20 Pro. دو گوشی P20 و P20 Pro قرار است پرچم‌دارهای جدید هوآوی باشند، در حالی که P20 Lite مدل ارزان‌تری از این گوشی‌هاست که برخی از قابلیت‌های پرچم‌دارهای جدید هوآوی را در خود جای داده است.

به لطف «رولان کاند»، از کسانی که سابقه‌ای بلند و بالا در انتشار اطلاعات گوشی‌ها دارد، توانسته‌ایم تصاویر نهایی این سه گوشی را ببینیم؛ آن هم در نگ‌های مختلف. هر سه گوشی و مشخصات آن‌ها هم به بیرون درز کرده‌اند.

 

هوآوی P20 و هوآوی P20 Pro

کاملا مشخص است که از نظر طراحی، هوآوی نیم نگاهی به گوشی‌هایی مثل آیفون ۱۰ یا اسنشال فون انداخته است؛ گوشی‌هایی که یک بریدگی در بالای صفحه‌ی نمایش آن‌ها وجود دارد و بیشتر جلوی گوشی را صفحه نمایش پوشانده است. بریدگی بالای صفحه بیشتر شبیه به آیفون ۱۰ است تا اسنشال فون. دوربین‌ها هم دقیقا مثل آیفونه به صورت عمودی و در گوشه‌ی سمت چپ گوشی قرار گرفته‌اند.

مشخصه‌های ظاهری مشابه این گوشی به کنار، به نظر می‌رسد با یک گوشی بسیار خوش‌ساخت طرف هستیم. پشت گوشی‌ها شیشه‌ای است و در عکس‌هایی که می‌بینیم، بسیار خوب از آب درآمده.

هر دو گوشی P20 و P20 Pro یک صفحه نمایش با نسبت تصویر ۱۹ به ۹ دارند. وضوح تصویر هم ۱۰۸۰ در ۲۲۴۰ پیکسل است. هوآوی از چیپ‌ست Kirin 970 در این گوشی‌ها استفاده کرده است که حداکثر فرکانس آن ۲.۴ گیگاهرتز است.

گوشی P20 Pro یک صفحه نمایش OLED دارد، در حالی که P20 از یک صفحه نمایش LCD استفاده می‌کند.

در حالی که P20 یک سیستم دوربین با لنز دوتایی دارد، P20 Pro از یک سیستم دوربین جدید استفاده می‌کند که سه لنز دارد. لنز سوم ظاهر یک لنز تله ۸۰ میلی‌متری است.

هوآوی در P20 Pro از یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است، در حالی که P20 معمولی یک باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد.

قرار است P20 در سه رنگ آبی، سیاه و صورتی-طلایی عرضه شود. رنگ‌هایی که برای P20 Pro مشخص شده هم سیاه، آبی و بنفش است.

 

 

هوآوی P20 Lite

گوشی P20 Lite ارزان‌ترین گوشی سری P20 است. این گوشی هم صفحه نمایش بدون قاب دارد و از یک بریدگی استفاده می‌کند، ولی حاشیه‌ی صفحه نمایش در آن بزرگتر از دو مدل دیگر است. صفحه نمایش گوشی P20 Lite اندازه‌ای ۵.۸ اینچی دارد.

P20 Lite یک دوربین دوتایی دارد که یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور آن ۲ مگاپیکسلی است. از نظر طراحی هم این پشت گوشی بیشتر شبیه به Honor 8 یا Honor 9 طراحی شده است؛ طوری که گوشی یک پشت شیشه‌ای دارد که نور را به حالت‌های مختلفی منعکس می‌کند و حسگر اثر انگشت هم در پشت گوشی است. شرکت هوآوی در P20 Lite از چهار گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده کرده است.

قرار است P20 Lite در سه رنگ آبی، صورتی و مشکی عرضه شود.

 

قیمت و زمان عرضه

قیمت دو گوشی پرچم‌دار سری P20 گران و شبیه دیگر پرچم‌دارهای بازار است. این گوشی‌ها در ایالات متحده عرضه نمی‌شوند و در نتیجه، قیمت‌ها را به یورو به دست داریم. قیمت این گوشی‌ها از این قرار است:

P20: قیمت ۶۸۰ یورو

P20 Pro: قیمت ۹۰۰ یورو

P20 Lite: قیمت ۳۸۰ یورو

زمان دقیق گوشی‌ها مشخص نیست، ولی تصور می‌کنیم در اردیبهشت ماه شاهد عرضه‌ی این گوشی‌ها باشیم.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه