تنظیمات ایکس‌باکس وان را آنلاین ذخیره کنید

۱۰ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

از آنجایی که ایکس‌باکس وان ایکس تا مدتی دیگر عرضه می‌شود و افراد زیادی می‌خواهند کنسول خودشان را با مدل قوی‌تر تعویض کنند، مایکروسافت روش‌های مختلفی را برای انتقال اطلاعات بین دو کنسول در نظر گرفته است. مایکروسافت به‌تازگی در به‌روزرسان جدید ایکس‌باکس وان به فعلا نسخه پیش نمایش آن در اختیار برخی کاربران قرار گرفته، این امکان را فراهم کرده تا گیمرها بتوانند تنظیمات کنسول خودشان را آنلاین ذخیره کنند.

از این به بعد کاربران می‌توانند تنظیمات کنسول‌شان را روی سرویس Cloud مایکروسافت ذخیره کنند و از یک کنسول دیگر به آن دسترسی داشته باشند. با این کار دیگر نیازی نیست تا زمان زیادی برای ایجاد تغییرات مجدد روی ایکس باکس صرف کنید و می‌توانید به راحتی تنظیمات قبلی خودتان را داشته باشید.

در به‌روزرسان جدید می‌توانید از تنظیمات ایکس‌باکس روی هارد اکسترنال و نرم‌افزار موبایل ایکس‌باکس نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اگر شامل افرادی می‌شوید که به طرح پیش نمایش ایکس‌باکس دسترسی دارند، می‌توانید این به‌روزرسان جدید را دریافت کنید. به احتمال زیاد چند هفته دیگر هم این به‌روزرسان برای همه کاربران ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

اگر میخواهید کنسول ایکس‌باکس وان خودتان را بفروشید و ایکس‌باکس وان ایکس بخرید، این ویژگی برای شما مناسب خواهد بود و خیلی کمک‌تان خواهد کرد.

منبع: engadget

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar احسان

    پیش به سوی وان اکس؛ و به امید قیمت مناسب.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه