تنظیم باتری روی ویندوز ۱۰ راحت می‌شود

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کاملا واضح است که مایکروسافت برنامه‌های پشتیبانی بلند مدتی از ویندوز ۱۰ دارد؛ طوری که هر روز می‌بینیم که قابلیت‌های جدید و امکانات بیشتری به این ویندوز اضافه می‌شود. در جدیدترین قابلیت اضافه شده به ویندوز ۱۰، مایکروسافت امکان تنظیم سریع وضعیت باتری را فراهم کرده است؛‌ طوری که می‌توانید با یک تنظیمات سریع، ویندوز را برای نگه داشتن بیشتر باتری یا داشتن قدرت پردازشی بیشتر تنظیم کنند.

قابلیت جدید تنظیم وضعیت پاور ویندوز، به نسخه‌ی ۱۵۰۱۴ ویندوز ۱۰ اضافه شده که فعلا برای اعضای Windows Insiders عرضه شده است.

این تنظیمات جدید که واقعا به درد افراد بسیاری خواهد خورد، به قسمت باتری روی تسک‌بار اضافه می‌شود. در حال حاضر کاربران ویندوز ۱۰ باید مثل گذشته، به کنترل پنل بروند تا تنظیمات پاور را دستکاری کنند، اما این قابلیت جدید، همه چیز را سریع‌تر خواهد کرد.

Battery Slider Windows 10

قابلیت جدید تنظیم وضعیت پاور ویندوز، به نسخه‌ی ۱۵۰۱۴ ویندوز ۱۰ اضافه شده است که فعلا برای اعضای Windows Insiders عرضه شده است. مایکروسافت می‌گوید که در نسخه‌های آینده، ویندوز مصرف باتری را بسیار بهتر مدیریت خواهد کرد. جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰ هم‌چنین با خودش امکان انتخاب یک رنگ دلخواه دوم را برای ظاهر ویندوز، فراهم کرده است.

بروزرسانی بزرگ و جدید ویندوز که تمام این‌ها را در خودش دارد، در ماه اردیبهشت عرضه خواهد شد و Creators Update نام خواهد داشت.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه