تنها ۴۶.۵ هزار آیفون X در زمان عرضه راهی بازار می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید آیفون X را خریداری کنید، به نظر می‌رسد که کارتان سخت شده است. براساس گزارش‌های منتشر شده شرکت فاکس‌کان که وظیفه تولید گوشی‌‌های آیفون از جمله آیفون X‌ را به عهده دارد، تنها ۴۶.۵ هزار دستگاه آیفون X برای عرضه اولیه در بازار آماده کرده است. گفته شده این تعداد به کشورهای امارات و هلند ارسال خواهند شد. این تعداد خیلی کمتر از عرضه اولیه آیفون‌های قبلی در طول سال‌های گذشته است. به همین دلیل انتظار می‌رود که به دست آوردن آیفون X‌ واقعا سخت‌تر از چیزی باشد که فکر می‌کردیم.

براساس اطلاعات منتشر شده هفته‌ای ۴۰۰ هزار دستگاه آیفون X یا آیفون ۱۰ در شرکت فاکس‌کان ساخته می‌شود. این تعداد قبلا تنها ۱۰۰ هزار دستگاه بود. در خواست برای خرید آیفون X بسیار زیاد است و این در حالیست که شایعات می‌گویند اپل برای ساخت این گوشی جدید با مشکل مواجه شده است. گفته شده سنسور تشخیص چهره این تلفن همراه هوشمند سخت‌ترین قسمت تولید این محصول است.

البته پیس‌بینی شده شرکت اپل تا قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷ بیش از ۳۵ میلیون گوشی آیفون X بفروشد. گوشی آیفون X یا همان آیفون ۱۰ اولین تلفن همراه هوشمند شرکت اپل به حساب می‌آید که با صفحه نمایش OLED ساخته شده است. این گوشی از تراشه بسیار قدرتمند A11 Bionic بهره می‌برد و به جای سنسور تشخیص اثر انگشت از سنسور تشخیص صورت بهره می‌برد. پیش فروش این تلفن همراه هوشمند از تاریخ ۲۷ اکتبر شروع شده و مدل ۶۴ گیگابایتی آن ۹۹۹ دلار قیمت دارد. مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن هم با قیمت ۱۱۴۹ دلار قیمت دارد.

 

منبع: digitimes

 

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه