شرکت سازنده‌ی Call of Duty و Warcraft تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های تارانتینو را استخدام کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه» (Call of Duty) و «دنیای وارکرفت» (World of Warcraft)، یکی از ثروتمندترین شرکت‌های دنیا است. شرکت اکتیویژن بلیزارد چند وقت پیش یک استودیوی فیلم‌سازی به اسم Activision Blizzard Studios تاسیس کرد. این استودیو قرار است تا مجموعه‌های بزرگ این شرکت بازی‌سازی را تبدیل به پروژه‌های تلویزیونی یا سینمایی کند.

یکی از اولین فیلم‌هایی که زیر نظر Activision Blizzard Studios ساخته می‌شود، فیلم «وارکرفت» است.

اکتیویژن بلیزارد اخیرا خبر از جذب «استیسی شر» (Stacy Sher)، از تهیه‌کننده‌های معروف سینما را داده است. استیسی شر تا به حال با کارگردان‌هایی مثل «کوئنتین تارانتینو» یا «استیون سودربرگ» همکاری کرده. شر قرار است همکار «نیک ون دایک» در استودیوی فیلم‌سازی Activision Blizzard Studios شود. ون دایک و شر به عنوان مدیران این استودیو فعالیت خواهند کرد.

شرکت بازی‌سازی اکتیویژن بلیزارد، مجموعه‌های بزرگی مثل «اسکای‌لندرز»، «دیابلو» و «استارکرفت» را در اختیار دارد که ظرفیتی بسیار بالا برای تبدیل شدن به محتواهای مختلف را دارند. استیسی شر به غیر از آخرین فیلم تارانتینو یعنی The Hateful Eight، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی مثل Pulp Fiction یا Django Unchained را هم بر عهده داشته است. همکاری او با سودربرگ هم در فیلم‌های Erin Brokovich، Out of Sight و Contagion بوده است.

activision-blizzard-stacey-sher-nick-van-dyk

نیک ون دایک، پیش از فعالیت در اکتیویژن، در شرکت دیزنی فعالیت می‌کرده است.

یکی از اولین فیلم‌هایی که زیر نظر Activision Blizzard Studios ساخته می‌شود، فیلم «وارکرفت» است. این فیلم از روی مجموعه بازی‌های استراتژی وارکرفت ساخته می‌شود. این طور که از تریلر فیلم بر می‌آید، اکتیویژن بلیزارد فیلم بدی هم نساخته است.

با توجه به تمرکز بالای اکتیویژن روی سینما و تلویزیون، احتمال اینکه مجموعه‌هایی مثل ندای وظیفه یا حتی Overwatch را در سینما ببینیم، چندان هم دور از ذهن نیست؛ مخصوصا که بازی‌هایی مثل Overwatch ظرفیت بسیار بالایی برای تبدیل شدن به فیلم سینمایی را هم دارند.

منبع: Digital Trends

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه