جک J5، لیفان X50 و چند خودروی دیگر توقف تولید شدند

۲۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لیفان X50

درحالی که گران شدن ماشین به بخش جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شده، دراین لابلا گاها خبر توقف بعضی از خودروهای چینی و ایرانی می‌شنویم.

به گزارش ایسنا، طبق آخرین اطلاعات منتشر شده تولید خودروهای ولیکس C30، Vella V5، MVM550، جک J5 و لیفان X50 در آذرماه امسال متوقف شده است. ولیکس  C۳۰ دنده‌ای شرکت خودروسازان توقف تولید شده و از یک دستگاه در آذر ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است.

هم‌چنین تولید VELA V۵ دیگر محصول این شرکت نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۲۸۷ دستگاه در آذر ماه ۱۳۹۵ ، هم اکنون به صفر رسیده است.

آذر ماه امسال تولید ام‌وی‌ام ۵۵۰ محصول خودروسازی مدیران نیز متوقف شده و از ۵۷۲ دستگاه در آذر ماه سال گذشته، هم اکنون به صفر رسیده است. تولید جک J۵ محصول کرمان موتور نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۵۰۷ دستگاه در آذر ماه ۱۳۹۵ ،هم اکنون به صفر رسیده است. در این مدت تولید لیفان X۵۰ دیگر محصول کرمان موتور نیز متوقف شده و از ۱۲۹۸ دستگاه در آذر ماه سال گذشته ، هم اکنون به صفر رسیده است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. سلنا

    فعلن اینا که دارن تولید میشن و به فروش هم میرسن

  2. میلاد

    جک J5 واقعا ماشین خوبی بود. کرمان موتور تولیدش رو متوقف کرد تا مدل جدیدتر J4 رو بیاره

  3. احسان

    جالبه که ماشین میاد و تولید میشه . کلی سود هم از قبل آن به جیب می زنن بعد یه دفعه اشکال فنی می خوره و بایستی توقف تولید بشه. یکی نیست بگه اگه ماشین مشکل داره چرا همون ابتدای امر از ورود و یا تولیدش جلوگیری نمیشه ؟!!!!!
    تا کی باید این روند ادامه داشته باشه خدا می دونه

  4. محمد

    انشالله مردم ماشین های ایران خودرو و سایپا رو هم نخرن که تعطیل بشن کلا.
    وقتی خارجی ها بهتر ماشین تولید میکنن و خدمات بهتری میدن مگه مجبوریم ماشین تولید کنیم و بندازیم به ملت…!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه