توقف تولید گجت‌های پوشیدنی توسط شرکت جابون تکذیب شد

۱۲ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هفته‌ی گذشته خبری رسیده بود از این‌که شرکت جابون (Jawbone) تولید گروهی از گجت‌های سلامتی خود موسوم به UP را متوقف کرده و ساخت بقیه‌ی محصولاتش در این حوزه را به شرکای تجاری‌ واگذار کرده است. از چنین جابه‌جایی بزرگی به‌راحتی می‌توان نتیجه گرفت که برنامه‌ی جابون، خداحافظی کامل با حوزه‌ی تولید محصولات سلامتی است. این موضوع خودش نتایجی مثل واگذاری عرصه‌ی رقابت سنگین به شرکت‌هایی از جمله شیائومی را در بر دارد.

جابون: توقف تولید گجت‌های پوشیدنی صحت ندارد. اتفاقا ما هیچ‌گاه تا این اندازه برای ارایه‌ی دستاوردهای این شاخه از تولیدات‌مان اشتیاق نداشته‌ایم.

اما امروز بیانیه‌ای از جابون منتشر شده که فرضیه‌ی خروج این شرکت از صحنه‌ی رقابت را رد می‌کند. در این بیانیه آمده است: “این ادعا که جابون تولید همه‌ی گجت‌های پوشیدنی را متوقف کرده، صحت ندارد. این شرکت کاملا به این حوزه وفادار خواهد بود و برنامه دارد که گجت‌های پوشیدنی بیشتری را با کیفیت بالاتر تولید کند. جابون هیچ‌گاه تا این اندازه برای ارایه‌ی دستاوردهای این شاخه از تولیداتش اشتیاق نداشته و منتظر است به‌زودی زمان آن برسد که محصولات جدیدش را در حوزه‌ی سلامتی به دنیا معرفی کند.

این بیانیه البته می‌تواند کاملا به این شایعه خاتمه دهد اما مساله این‌جاست که جابون تا یک هفته بعد از انتشار این خبر سکوت کرده و اولین واکنش این شرکت را امروز می‌بینیم. این در حالی‌ست که جابون در همین مدت کوتاه بخش زیادی از سایر محصولات حاضر در فهرست گجت‌های پوشیدنی‌اش را فروخته. در بخشی از بیانیه در توضیح این موضوع گفته شده: “این تغییر و تحولات برمبنای برخی فرآیندهای تجاری داخلی صورت گرفته است و ما همچنان از همه‌ی محصولات خود در بازار پشتیبانی خواهیم کرد.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه