پراید ۱۱۱ در کاشان به آخر خط رسید

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آخرین پراید

طبق اطلاعات به دست آمده، آخرین دستگاه از پراید ۱۱۱ در کاشان تولید شد. این اقدام پس از سیاست‌های جدید شرکت سایپا برای توقف این خودرو صورت گرفته است.

در راستای سیاست های گروه خودروسازی سایپا و براساس تاکید مدیرعامل گروه سایپا مبنی بر مدیریت مناسب خروج خانواده ایکس ۱۰۰ از خطوط تولید گروه، آخرین خودرو پراید ۱۱۱ در روز پنجشنبه مورخ ۹۶/۰۶/۰۹  در سایپاسیتروئن تولید شد و به صورت رسمی تولید پراید در این شرکت به پایان رسید.

شرکت سایپا سیتروئن که تولید خودرو ایکس ۱۰۰ را از سال ۸۸ آغاز و تاکنون نزدیک به ۳۱۲ هزار دستگاه از این خودرو را تولید کرده است. نکته‌ی حایز اهمیت این است که پس از پراید چه خودرویی رسما به عنوان جانشین آن اعلام می‌شود؟ تا امروز اخبار مختلفی از معرفی جانشین‌های پراید شنیدیم؛ از رنو کویید تا سایپا کوییک، از تیبا تا ساینا. اما هر کدام از این خودروها قیمت‌ بیشتری نسبت به پراید دارند، درحالی که وقتی بحث جایگزینی یک خودرو به میان می‌آید، انتظار داریم قیمت آن کم‌تر یا لااقل، برابر با محصول قدیمی باشد.

با این حال طبق آخرین شنیده‌ها، پس از توقف تولید کامل پراید در سال ۹۷، تیبا احتمالا به عنوان جانشین این خودرو اعلام می‌شود. اقدام اخیر سایپا برای توقف تولید پراید ۱۱۱ در کاشان نشان می‌دهد که پروسه توقف تولید این خودرو زودتر از موعد اعلام شده، انجام شود.

‌‌‌‌‌

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar رضا

    ببین چی بوده که خودشون هم پایانش رو جشن گرفتن!!!!!!!

  2. Avatar امیر

    شاید تولیدش به پایان رسیده باشه ، ولی مطمئنا تا سال ۱۴۸۰ صفرش خرید و فروش میشه در بازار .

  3. Avatar inv

    پایان ارابه ی مرگ !

  4. Avatar پژمان

    اخرین پراید و جایگزین چرخ گوشتی دیگر برای چرخ گوشت قدیمی!

  5. Avatar sam sabaghi

    تولید آخرین زباله ساخت ایران که باعث مرگ هزاران نفر و با دزدی چند برابری قیمت واقعا مبارکه! منتظر یک جنس بی کیفیت دیگر با قیمت چند برابری باشیم

  6. Avatar سپهر

    من که چشمم آب نمیخوره توقف تولید بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه