تولید گوشی‌های HTC در سال ۲۰۱۶ حدود ۲۷ درصد کاهش خواهد داشت

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس یک گزارش جدید پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند شرکت HTC امسال نسبت به سال گذشته گوشی‌های کمتری تولید خواهد کرد. به این دلیل که این شرکت بر روی صنعت واقعیت مجازی تمرکز کرده و بخشی از نیروی خود را صرف ساخت هدست‌های واقعیت مجازی HTC Vive می‌کند، پیش‌بینی‌شده که امسال فقط بتواند ۱۳ میلیون دستگاه گوشی هوشمند تولید کند. این در حالی که است که سال گذشته این آمار ۲۶.۸ درصد بیشتر بود و HTC توانست ۱۸ میلیون دستگاه گوشی تولید کند.

گرچه تولید گوشی‌های هوشمند HTC با روندی کاهشی همراه خواهد بود اما Asus نسبت به سال گذشته ۳۴.۳ درصد بیشتر گوشی هوشمند تولید خواهد کرد و آمار تولید خود را به ۲۱.۵ میلیون دستگاه خواهد رساند. دلیل این افزایش هم تغییر پردازنده‌های گوشی‌های این  شرکت است. ایسوس به جای استفاده از پردازنده‌های اینتل به استفاده از پردازنده‌های کوالکام روی آورده است.

Untitled-1

بر اساس همین گزارش ظاهرا گوشی HTC 10 هم به شدت درگیر رقابت با تولیدکنندگان چینی است و به دلیل همین رقابت فشرده صرفا در حدود ۱ میلیون دستگاه از این گوشی هوشمند در کل سال تولید خواهد شد.

براساس آمار و ارقام، تولیدکننده‌های چینی چون Oppo و Vivo هم با افزایش حجم تولید مواجه خواهند شد. تولید گوشی‌های هوشمند اوپو از ۴۹ میلیون به ۷۸ میلیون خواهد رسید و تولید گوشی‌های ویوو از ۴۷ میلیون به ۶۶ میلیون دستگاه ‌می‌رسد.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه