تولد ۳۰ سالگی MSI؛ جدیدترین محصولات گیمینگ دنیا وارد ایران شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۸ دقیقه

به مناسبت تولید ۳۰ ساگی شرکت MSI اولین مراسم رسانه‌ای این شرکت در هتل اسپیناس با حضور رسانه‌های فعال حوزه‌ی تکنولوژی برگزار شد. MSI در این مراسم از جدیدترین محصولات خودش از جمله کارت‌های گرافیکی سری ۱۰ انویدیا و مادربرد‌های مخصوص بازی و رده‌  بالا رونمایی کرد.

همان طور که حتما می‌دانید شرکت NVIDIA چند ماه پیش کارت‌های گرافیکی سری ۱۰ را با نام‌های GTX 1080 و GTX 1070 معرفی کرد. حالا شرکت MSI هم نمونه‌های خودش را ساخته و قصد دارد آن‌ها را با فناوری‌های مخصوصی که دارد، راهی بازار کند.

دو کارت گرافیکی GeForce GTX 1070 با ۸ گیگابایت رم و GeForce GTX 1080  سری ARMOR OC در تولد سی‌ سالگی خودنمایی می‌کردند؛ اما موضوع جالب‌تر اینجا بود که MSI قیمت عرضه‌ی این دو محصول هیجان‌انگیز را هم اعلام کرد. براساس گفته‌های این شرکت GTX 1070 با قیمت ۱ میلیون ۹۰۰ هزار تومان و کارت گرافیکی GTX 1080 ARMOR OC هم با قیمت ۲ میلیون و  ۸۴۰ هزار  تومان به فروش می‌رسند. از دیگر ویژگی‌های محصولات سری ۱۰ شرکت MSI می‌توان به فن‌‌های خنک کننده‌ی قدرتمند، وجود LEDهای مختلف با قابلیت تنظیم نور و داشتن نرم‌افزار برای بهیه کردن این محصولات در زمان بازی کردن اشاره کرد.

البته این شرکت دو کارت گرافیکی GTX 960 و GTX 950 را هم با قیمت ۹۱۰ هزار تومان و ۶۶۵ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

در کنار این کارت‌های گرافیکی، MSI نسل جدید مادربردهای خودش را هم رونمایی کرد. البته MSI در این قسمت محصولات بسیار زیادی داشت. مادربردهای این شرکت در دسته‌های Enthusiast Gaming،  Performance Gaming ،Arsenal Gaming ، Pro Series و H81 راهی بازار می‌شوند که هر کدام آن‌ها برای انجام دادن کارهای مختلف مناسب خواهند بود.

سری Enthusiast Gaming  جزو محصولات رده‌ی بالای MSI به شمار می‌آید و به همین دلیل برای گیمرهای حرفه‌ای گزینه‌ی مناسبی خواهند بود. از تکنولوژی‌های شبکه و صوتی ویژه‌ای برای ساخت آن‌ها استفاده شده که تجربه‌ی بازی‌های آنلاین و گوش دادن به موسیقی‌‌های بازی را بهتر می‌کنند. از جمله محصولات سری Enthusiast Gaming می‌توان به X99A XPOWER GAMING TITANIUM، X99A GOLDIKE GAMIN، A170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION اشاره کرد.

شرکت MSI به این موضوع هم اشاره کرد که محصولات جدید این شرکت توسط دو فروشگاه آماج رایانه و لیون کامپیوتر به فروش می‌رسند و علاقه‌مندان از هم اکنون می‌توانند این محصولات را خریداری کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی از مراسم MSI را هم ببینید:

‌‌‌‌‌

telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آریا

    الان یعنی نمایندگی محصولاتMSI توسط این دو فروشگاه گرفته شده؟؟ ماتریس هم به کار نمایندگیه خودش ادامه می ده؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه