اکانت مدیر عامل توییتر هم هک شد

۱۳ آذر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از «مارک زوکربرگ» و «ساندار پیچای»، این بار نوبت به مدیرعامل توییتر رسیده است. هکرهایی که خودشان را OurMine نامیده‌اند، اخیرا یکی پس از دیگری، حساب‌های کاربری افراد معروف را در شبکه‌های اجتماعی هک کرده‌اند. این حملات، در ابتدا به سمت مارک زوکربرگ و حساب‌های کاربری اینستاگرام، توییتر و لینکدین او نشانه گرفته شده بودند. پس از زوکربرگ، گروه OurMine حساب کاربری مدیرعامل گوگل را در وب‌سایت Quora هک کردند و به دست گرفتند. کار به جایی رسیده است که حتی مدیر عامل خود توییتر هم از هک‌ها امن نمانده است.

حتی مدیر عامل خود توییتر هم از هک‌ها امن نمانده است.

دیشب، حساب کاربری «جک دورسی» در توییتر برای مدت زمان کوتاهی هک شد. مثل دفعات قبل، گروه OurMine حساب کاربری جک دورسی را هم با پیغام “مشغول امتحان امنیت‌تان” هستیم، هک کرده‌اند. یک کلیپ Vine هم روی حساب توییتر دورسی توسط هکرها پست شده بود که البته هم پیغام و هم این کلیپ، در حال حاضر حذف شده‌اند.

نمی‌دانیم دقیقا چطور هکرها توانسته‌اند به حساب کاربری جک دورسی هم دسترسی پیدا کنند. با این حال، همین موضوع هم به ما یادآوری می‌کند که فرقی نمی‌کند یک فرد عادی هستید که در حساب کاربری توییترتان جوک پست می‌کنید، یا خود مدیر عامل توییتر، در هر صورت یک پسورد درست و درمان انتخاب کنید که کامپیوترها و الگوریتم‌های مختلف از پس کشف‌اش بر نیایند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar hooding

    واقعا چرا این افراد از اپل استفاده میکنن!!!!!!!

  2. Avatar farid

    ضعف های امنیتی اپل مخصوصن در سرویس های ابری !
    اکثر افراد مشهوری که حساب کاربری شان هک می شود از محصولات اپل و بخصوص آیفون استفاده می کنند.
    همانطور که در عکس فوق پیداست

    1. Avatar رضا

      سلام ، چه ربطی داره آخه ؟ خدا توانایی فکر کردن به ما داده تا شما قبل از حرف زدن یکم فکر کنی . وقتی کاربر پسورد درستی استفاده نمی کنه بازم اپل مقصره ؟ شما بهتره متنو با دقت بیشتری بخونی نوشته اکانت توییتر و اینستاگرام هک شدن بازم به اپل ربط داره ؟ یعنی الان حساب ساندار پیچای که توQuora هک شده بازم اشتباه از اپل بوده ؟درصد خیلی بالایی از این هک شدن ها ربطی به اپل و گوگل نداره و به خود کاربر ربط داره که چقدر پسورد محکمی داشته باشه، در ضمن هیچ اکوسیستمی کامل و بی نقص نیست بنابرین نمی شه یکی از اکوسیستم های گوگل و اپل رو برتر دونست ، هرکدوم معایب و مزایایی دارند .

      1. Avatar farid

        در ضمن اپل و گوگل اجازه نمیدن از پسوردهای ساده ثبت کنید!

      2. Avatar farid

        درک شما از امنیت و هک از لحن حرفاتون پیداست، دقت کنین اینجا ننوشته کمبودهای اخلاقیتون رو بروز بدید، نوشته نظر خود را ارسال کنید.
        اگر فکر می کردید متوجه می شدید که دسترسی به حساب های فیسبوک یا توییتر الزامن به معنی هک کردن این شبکه ها نیست. راه های مختلفی وجود داره .
        و اگر در مورد مارک زاکربرگ بیشتر فکر میکردید که چطور سه حساب کاربری شبکه های مختلف همزمان هک شدند، شاید متوجه می شدید …!!!
        همینطور در مورد هک هایی در چند سال اخیر در مورد افراد مشهور اتفاق افتاده، و دسترسی به اطلاعات میلیون ها کاربر شبکه های توییتر و لینکدین بدون حمله به این شبکه ها …!
        و من به سرویس های ابری اپل اشاره کردم و نگفتم که آیفون هک شده .

    2. Avatar امیر

      واقعا درکت از امنیت تو حلقم 😐 دقت کنی ننوشته گوشیش هک شده خوب , خود اکانت توییترش هک شده یعنی سد های امنیتی توییتر رو شکستن نه آیفون رو 😐 این ترول کردن ها واقعا چیزی جز اعصاب خوردی نیست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه