تیزر جدید Mass Effect وعده‌ی هفته‌ی آینده را می‌دهد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

حدود یکی دو ماه پیش، حسابی از دست استودیوی بازی‌سازی «بایوویر» و شرکت الکترونیک آرتز شاکی بودیم؛ چون با اینکه بیش از یک سال از رونمایی قسمت جدید «اثر جرمی» یا همان «مس افکت» (Mass Effect) گذشته بود، هیچ تریلری از بازی ندیده بودیم و اطلاعاتی درباره‌ی آن نداشتیم. در مراسم رونمایی از مدل ارتقا یافته‌ی پلی‌استیشن۴، شاهد اولین نمایش «مس افکت: آندرومدا» (Mass Effect: Andromeda) بودیم. این طور که به نظر می‌رسد، قرار است از هفته‌ی آینده انتشار اطلاعات و تریلرهای بازی شروع شوند.

قرار است خبرنامه‌ی The Andromeda Initiative از روز هفتم نوامبر، آغاز شود؛ روز هفتم نوامبر معروف به «روز N7» است.

استودیوی بایوویر تریلری از آندرومدا منتشر کرده و طی این تریلر، از بازی‌کننده‌ها درخواست کرده است تا برای دریافت خبرهای بازی، در خبرنامه‌ی رسمی مس افکت که The Andromeda Initiative نام گرفته است، عضو شوند. الکترونیک آرتز گفته است که با عضویت در این خبرنامه، اطلاعات ماموریت‌های مهم، موقعیت‌های مهم برای آن‌ها فرستاده خواهد شد و در نهایت هم یک جایزه دریافت خواهند کرد.

قرار است خبرنامه‌ی The Andromeda Initiative از روز هفتم نوامبر، آغاز شود؛ روز هفتم نوامبر معروف به «روز N7» است و در این روز، طرفداران مجموعه‌ی مس افکت هر ساله عرضه‌ی این مجموعه را جشن می‌گیرند. گروه N7، مجموعه‌ای سربازهای تعلیم‌یافته در مجموعه‌ی مس افکت هستند و شخصیت اصلی این مجموعه یعنی «فرمانده شپرد»، یکی از این سربازها است.

می‌توانید تریلر The Andromeda Initiative را در ادامه ببینید. بازی مس افکت: آندرومدا در بهار سال آینده روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: VG247

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه