تیم کوک از فروش بالای آیفون ۸ می‌گوید

۱۹ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در شرایطی که گزارش‌ها حاکی از پیش‌فروش کمتر آیفون ۸ نسبت به آیفون ۷ و آیفون ۶ بود، تیم کوک مدیر عامل اپل گفته است آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس شرکت اپل در بعضی از فروشگاه‌ها تمام شده‌اند. او اعلام کرده سری ۳ ساعت‌های هوشمند اپل واچ هم در بسیاری از فروشگاه‌ها در سراسر جهان فروخته شده و تمام شده‌اند. بنابراین به نظر می‌رسد که تیم کوک از واکنش کاربران و مشتریان شرکت اپل کاملا راضی بوده است.

پیش از این نگرانی‌هایی وجود داشت که ممکن است آیفون X به فروش آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس لطمه بزند. گفته می‌شد که احتمالا صاحبان آیفون‌های ۷ و ۷ پلاس چندان انگیزه‌ای برای خرید آیفون ۸ نخواهند داشت و احتمالا ترجیح می‌دهند مدتی صبر کنند تا آیفون X را خریداری کنند. این رفتار از این جهت منطقی به نظر می‌رسید که آیفون X با وجود قیمت گران‌ترش ویژگی‌های جدیدتری نسبت به آیفون ۸ در اختیار کاربران می‌گذاشت.

تیم کوک علاوه بر اشاره به فروش رفتن کاملا مناسب آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس به این همه اشاره کرده که در حال حاضر اپل در زمینه عرضه این گوشی‌ها هم مشکلی ندارد

در گزارشی که درباره فروشگاه‌های اپل منتشر شده بود هم مطلع شدیم که تنها ۳۰ نفر برای خرید این گوشی جدید در اپل استور شهر سیدنی در استرالیا صف ایستاده بودند. این فروشگاه از مکان‌هایی بود که معمولا مردم برای خرید آیفون‌های جدید جلوی آن صف‌های طولانی تشکیل می‌دادند.

تیم کوک علاوه بر اشاره به فروش رفتن کاملا مناسب آیفون‌های ۸ و ۸ پلاس به این همه اشاره کرده که در حال حاضر اپل در زمینه عرضه این گوشی‌ها هم مشکلی ندارد. او درباره مشکل اینترنت اپل واچ جدید هم اظهارنظر کرده و گفته این مشکل بسیار کوچک است و در بروزرسانی جدید برطرف می‌شود. مدیرعامل اپل اشاره کرده که این مشکل بخاطر جابه‌جایی بین اینترنت سیم کارت و Wi-Fi صرفا در تعداد معدودی از مدل‌ها اتفاق افتاده و با یک بروزرسانی نرم‌افزاری حل خواهد شد.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar abbas

    خالی میبنده

  2. Avatar ابراهیم

    مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
    مشاهده ی های واقعی چیز دیگه ای رو نشون میده، این آقا چیز دیگه ای میگه…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه