ثبت‌نام بتای گوست ریکان شروع شد؛ تریلر جدید را ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های زمستان امسال، شماره‌ی جدید مجموعه بازی‌های گوست ریکان است. بازی Ghost Recon Wildlands قرار است تا چند ماه دیگر عرضه شود؛ شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت هم می‌خواهد تا قبل از عرضه‌ی بازی، سرورهای بخش آنلاین آن را در قالب یک بخش آزمایشی تست کند.

Ghost Recon Wildlands در روز هفتم مارس سال آینده‌ی میلادی روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اطلاعات بیشتر از بتای Ghost Recon Wildlands قرار است به زودی منتشر شود و هنوز نمی‌دانیم که نسخه‌ی آزمایشی این بازی، دقیقا چه بخش‌ها و محتوایی در مقابل ما قرار خواهد داد.

بازی Ghost Recon Wildlands یک اکشن سوم شخص تیراندازی است. این بازی هم مثل قسمت‌های قبلی مجموعه‌ی گوست ریکان، بیشتر روی استراتژی‌ها و تاکتیک‌های جنگی تمرکز دارد و نحوه‌ی بازی کردن آن، با یک اکشن بی‌کله حسابی فرق می‌کند.

Ghost Recon Wildlands قصه‌ی‌ گروه گوست‌ها را تعریف می‌کند که این بار برای نابود کردن یک کارتل مواد، به امریکای جنوبی می‌روند. بازی‌کننده‌ها در نحوه‌ی انجام مراحل بازی آزادی کامل خواهند داشت. اگر می‌خواهید درباره‌ی بازی بیشتر بدانید، می‌توانید نگاهی به پیش‌نمایش Ghost Recon Wildlands بیاندازید.

بازی Ghost Recon Wildlands در روز هفتم مارس سال آینده‌ی میلادی روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. یوبی‌سافت تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است که می‌توانید آن را در پایین ببینید. برای ثبت نام بتای بازی، به این صفحه رجوع کنید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: AllGamesDelta

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. bijan

    شماره اول و دوم این بازی رو بازی کردم، عاشق شماره یکش بودم، منو میبرد داخل خودش، اینکه میتونستم به یارام دستور بدم چکار کنن و البته از هوش مصنوعی بدش نگذریم که گاهی تو مسیر لتو پار میشدن اما حال میداد اون موقع هیچوقت به این فکر نمیکردم که کاش هوش مصنوعی بالاتر بود توقعم بیشتر نبود. شماره دوم هوش مصنوعی خیلی بالاتر رفت، شاید یه جاهایی زیادی بالا رفت اینکه خودشون گاهی درگیر میشدن و کل استراتژی منو بهم میزدن اعصاب خورد کن بود اما باز دوسش داشتم. نمیدونم بعد اون دو نسخه ای که من بازی کردم بازم چیز دیگه هم اومد یا نه این نسخه سومه؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه