جان اسنو از نقش‌اش در Call of Duty می‌گوید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«کیت هرینگتون» (Kit Harington)، بازیگر نقش «جان اسنو» در سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) است. هرینگتون قرار است در شماره‌ی امسال مجموعه بازی‌های «ندای وظیفه»، نقش ضدقهرمان داستان را بازی کند. اخیرا هرینگتون درباره‌ی نقش‌اش صحبت‌هایی کرده است.

بازیگر نقش جان اسنو می‌گوید که برای قبول کردن نقش‌اش در ندای وظیفه حتی نیازی به فکر کردن هم نداشت. او می‌گوید که ندای وظیفه بزرگ‌ترین مجموعه‌ی بازی در دنیا است. هرینگتون هم علاقه‌ی زیادی به فضا دارد و تا به امروز نقش ضدقهرمان را برعهده نگرفته بوده.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در روز چهارم نوامبر سال جاری میلادی عرضه شود.

ندای وظیفه‌ی جدید در فضا اتفاق می‌افتد. هرینگتون هم در این باره گفته است: “من شخصا علاقه‌ی بسیار زیادی به فضا دارم و این که ندای وظیفه‌ی جدید در فضا اتفاق می‌افتد، قدمی درست برای پیشرفت بازی است. با این حال، موضوعی که من را هیجان زده کرد، بازی کردن نقش یک ضدقهرمان بود. من تا به حال نقش آدم‌بد نداشته‌ام.”

Harrington-1

جان اسنو قرار است نقش «فرمانده کوچ» را در بازی Call of Duty: Infinite Warfare برعهده داشته باشد. او درباره‌ی نقش‌اش می‌گوید: “فرمانده کوچ کم و بیش یک دیکتاتور است. او فرمانده‌ای است که می‌خواهد حمله کند و تمام مردم را به کنترل خودش در بیاورد. او از مرگ هم هراسی ندارد و این موضوعی، به طور شگفت‌انگیزی کوچ را ترسناک می‌کند.”

هرینگتون اضافه می‌کند: “او دیوانه است. بازی کردن این نقش برای‌ام لذت‌بخش است.”

بازی Call of Duty: Infinite Warfare قرار است در روز چهارم نوامبر سال جاری میلادی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود. این بازی به غیر از نسخه‌ی معمولی‌اش، نسخه‌ی ویژه‌ای هم خواهد داشت که به همراه بازی اصلی، بازسازی Call of Duty 4 را هم در خودش جای داده است.

منبع: Gamespot

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه