جدیدترین گوشی نسل دوم اندروید وان عرضه شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از این اخبار زیادی پیرامون شرکت گوگل و نسل دوم گوشی‌های هوشمند اندروید وان منتشر شده بود. براساس این اخبار گوگل قصد داشت نسل دوم گوشی‌های اندروید وان را برای نخستین بار در هند رونمایی و عرضه کند. این در حالی است که این شرکت طبق شایعه‌های منتشر شده نخستین گوشی هوشمند از نسل دوم گوشی‌های اندروید وان را اخیرا در هند رونمایی و عرضه کرد.

گوگل به تازگی دومین گوشی هوشمند از نسل دوم گوشی‌های اندروید وان را روانه بازارهای تایلند کرده است.

گوشی هوشمند Pixel V1 ، نخستین گوشی هوشمند از نسل دوم گوشی‌های اندروید وان گوگل بود که با همکاری دو جانبه میان شرکت‌های مدیاتک و شرکت هندی Lava طراحی و تولید شد. در حال حاضر گوگل دومین محصول از نسل دوم گوشی‌های اندروید وان را معرفی و عرضه کرده است. نام این گوشی i-mobile iQ ll است و برای نخستین بار در بازارهای تایلند عرضه شده است. در این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p استفاده شده است.توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ و پردازنده ۶۴ بیتی با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز تامین می‌شود. در این گوشی از ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره گرفته شده است.

اندروید-وان

از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی باید به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با فلش LED و یک دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. این محصول قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و شبکه اینترنت ۴G LTE را دارد. طول این گوشی ۱۴۰.۵ میلی‌متر و عرض آن ۶۹.۷۵ میلی‌متر است. همچنین ضخامت این گوشی ۹.۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۳۴ گرم است. گوشی هوشمند Pixel V1 همراه با اندروید ۵.۱.۱ لالی‌پاپ عرضه می‌شود که قابلیت پشتیبانی از به‌روز رسانی‌های ارایه شده اندروید تا دو سال آینده را دارد. شرکت سازنده در این گوشی از یک باتری ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته است و آن را با قیمت ۱۲۶ دلار در بازارهای تایلند عرضه شده است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه