جدیدترین اطلاعات درباره مشخصات گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 9

گرچه هنوز بیش از یک ماه تا معرفی جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس زمان باقی مانده اما اطلاعات زیادی درباره این گوشی‌ها به بیرون درز کرده است. جدیدترین اطلاعات منتشر شده درباره این گوشی‌ها از منابع کره‌ای منتشر شده. بر این اساس گلکسی اس ۹ نمایشگری ۵.۷۷ اینچی و گلکسی اس ۹ پلاس نمایشگر ۶.۲۲ اینچی دارد. میزان رم مدل عادی ۴ گیگابایت و میزان رم مدل پلاس ۶ گیگابایت است. نهایتا باید اشاره کنیم که اس ۹ باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و اس ۹ پلاس باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

سامسونگ گلکسی اس ۹ یک دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال دارد در حالی که گلکسی اس ۹ پلاس دارای سیستم دوربین دوتایی است.

ظاهرا هر دوی این مدل‌ها از نظر دریچه دیافراگم قابل تنظیم هستند. برای مثال گلکسی اس ۹ دیافراگم F/1.5 تا F/2.4 دارد و کاربران قادر خواهند بود این اندازه را پیش از ثبت تصویر تنظیم کنند؛ البته که باید یادآوری کرد این تکنولوژی اتفاق جدیدی به حساب نمی‌آید و پیشتر در گوشی W2018 سامسونگ استفاده شده بود.

گلکسی اس ۹ پلاس هم دوربین دوتایی دارد که دیافراگم آن‌ها F1.5 و F2.4 است. در عین حال هر دوی این مدل‌ها دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و اسکنر عنبیه خواهند داشت.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه