جدیدترین اطلاعات از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس لو رفت

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات زیادی پیرامون پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس منتشر شده است. این گوشی‌ها ظرف چندماه آینده معرفی خواهند شد. با معرفی گوشی‌ها برخی از این شایعات مثل همیشه درست از آب در می‌آیند و غلط بودن بعضی از شایعات دیگر هم مشخص می‌‎شود. با توجه به اینکه اغلب رسانه‌ها هم ادعا می‌کنند اخبارشان را از منابع قابل‌اعتماد دریافت کرده‌اند، تشخیص اخبار جعلی از اخبار واقعی کار دشواری است.

حال یک گزارش جدید منتشر شده که ادعا می‌کند همه اطلاعات درباره مشخصات دو پرچم‌دار جدید سامسونگ را در اختیار دارد.

ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته گلکسی اس ۹ را با مشخصات نسبتا معقولی به بازار عرضه کند و اس ۹ پلاس را برای کسانی تجهیز کند که توانایی مالی بیشتری دارند.

طبق اطلاعات منتشر شده گلکسی اس ۹ در دو مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این در حالی است که مدل پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و نهایتا مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که قیمت هر کدام از این مدل‌ها چقدر خواهد بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. علی فلاح

    به نظر من واقعا توهین به شعوره مشتریه اگه اس ۹ با حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش یا حسگر سه بعدی شناسایی چهره (مثله آیفون x) نباشه

  2. مهدی

    از نظرم شبیه ترین طرح نسبت به نسخه اصلی(که تا زمان عرضه خیلی تفاوت ها خواهد داشت) این طرحه!

    #۱ Galaxy s9

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه