جدیدترین تریلر دان‌کرک، فیلم تازه‌ی کریستوفر نولان را ببینید

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ظاهرا، وقتش رسیده است که فیلم‌ها و بازی‌های جنگ جهانی دوم دوباره به دوره‌ی اوج خودشان بازگردند. تریلر جدیدی از فیلم «دان‌کرک» (Dunkirk) منتشر شده است؛ تریلری که این ساخته‌ی جدید کریستوفر نولان را هم کم و بیش، هم سطح دیگر ساخته‌های این کارگردان معروف جلوه می‌دهد.

کریستوفر نولان از فیلم ۶۵ میلی‌متری و دوربین‌های IMAX برای ضبط دان‌کرک استفاده کرده است.

اولین تیزر فیلم دان‌کرک واقعا هیجان زیادی را به ما القا کرد، اما چندان از تریلر دوم این فیلم خوشمان نیامد. تریلر دوم این فیلم، تلاش‌های سربازان برای فرار از بند دان‌کرک در فرانسه را نشان می‌داد.

تریلر جدید دان‌کرک روی تلاش‌های بی‌ثمر فراری دادن صدها هزار سرباز انگلیسی تمرکز دارد؛‌ آن هم با استفاده از تعدادی کشتی غیرنظامی و تنها چند هواپیما.

«تام هاردی»، «هری استایلز»، «سیلیان مورفی» و «مارک رایلنس» در فیلم دان‌کرک ایفای نقش می‌کنند.

کریستوفر نولان برای ضبط دان‌کرک حسابی مایه گذاشته است؛ طوری که از فیلم ۶۵ میلی‌متری و دوربین‌های IMAX برای ضبط دان‌کرک استفاده کرده است. نولان حتی از چنین تجهیزاتی برای سه‌گانه‌ی شوالیه‌ی تاریکی و فیلم میان‌ستاره‌ای هم استفاده نکرده بود. نتیجه هم کاملا مشخص است: تصاویر سواحل و سربازها یکی از بهترین چیزهایی هستند که تا به حال دیده‌ایم. این موضوع کم مهم نیست؛ چون نولان گفته است که فیلم دان‌کرک دیالوگ‌های زیادی نخواهد داشت و قصه‌اش را با تصویر منتقل خواهد کرد.

فیلم دان‌کرک قرار است در روز ۲۱ جولای سال جاری میلادی اکران شود. می‌توانید تریلر جدید این فیلم را در ادامه ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سعید

    interstellar از imax استفاده شد تصحیح کنید لطفا

    1. نه همه جاش.
      نولان هم توی بتمن‌ها هم توی Interstellar از دو تا دوربین استفاده کرده. بیشتر صحنه‌ها هم روی فیلم ضبط شده بودن، به غیر از اون‌هایی که خیلی جلوه‌های ویژه کامپیوتری داشتن و حتما نیاز به ضبط دیجیتال داشتن.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه