جدیدترین تریلر دنباله‌ی هری پاتر را ببینید: جانوران شگفت‌انگیز و زیست‌گاه آن‌ها

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

دو سالی می‌شود که درباره‌ی مجموعه‌فیلمی در دنباله‌ی فیلم‌های هری پاتر صحبت می‌شود. طبق این اخبار قرار بود جی.کی رولینگ همکاری دیگری با گروه سازنده‌ی فیلم‌های هری پاتر داشته باشد و همین‌طور هم شد.

«جانوران شگفت‌انگیز و زیست‌گاه آن‌ها» اولین فیلم از این مجموعه است که خود رولینگ اقتباس آن را از رمان کوتاهی که به همین نام در سال ۲۰۰۱ چاپ کرده بود، بر عهده گرفته است. کارگردان این فیلم دیوید بتس‌، یعنی کارگردان چهار فیلم آخر هری پاتر است و ادی ردمین، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار هم در آن نقش‌آفرینی می‌کند.

رولینگ «جانوران شگفت‌انگیز و زیست‌گاه آن‌ها» را با نام مستعار نیوت اسکمندر به چاپ رسانده بود و در آن با نثری که شبیه به نوشته‌های افسانه‌ای اوایل قرن بیستم است،درباره‌ی جانوران جادویی و موجودات افسانه‌ای حرف می‌زند.

fantastic-beasts-redmayne-waterson-xlarge

هدف او از نوشتن کتاب این بوده که مخاطبان احساس کنند در حال مطالعه‌ی یکی از کتاب‌های درسی مدرسه‌ی هاگوارتز (مدرسه‌ی جادوگری هری پاتر) هستند. داستان کتاب (و البته فیلم) در سال ۱۹۲۰ در نیویورک جریان دارد.

دیوید هیمن، تهیه‌کننده‌ی فیلم به موفقیت آن کاملا امیدوار است و درباره‌ی آن گفته: “این فیلم همان است که باید باشد: جذاب، پر از حرکت و هیجان‌انگیز.”

«جانوران شگفت‌انگیز و زیست‌گاه آن‌ها» با بازی کالین فالر، ازرا میلر و کاترین واترستون در کنار ادی ردمین، آبان‌ماه امسال روی پرده می‌رود.

با دیجی‌کالامگ همراه باشید و جدیدترین تریلر فیلم را در ادامه ببینید.

منبع: Gamespot

????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar mehdiborshedi

    متاسفم که کارگردان فیلم باز هم دیوید بتس‌ است که بدترین گزینه برای کارگردانیه فیلم است من نمیدونم چی از این کارگردانه دیدن که باز اومدن دنبالش
    اون هایی که دو کتاب آخر رو نخوندن با دیدن فیلم ۶ و ۷ و ۸ کاملا گیج شدن و اصلا متوجه نشدن که هری پاتر چطور فهمید که جان پیچ ها چی هستن چرا که در کتاب ۶ دامبلدور بطور کامل تمام اشیاءکه تبدیل به جان پیچ شدن و علت اون ها رو به هری پاتر میگه ولی در فیلم اصلا گفته نشده و فیلم ۷ و ۸ هم که فیلمی بسیار سرد و بی روح بود انگار بازیگر ها رو از تو گور در آورده بودن و علت فروش بالای فیلم هواداران و عاشقان این مجموعه بود
    در کل فقط فیلم ۱ تا ۴ هری پاتر هم به کتاب وفادار بود و هم خوب ساخته شده بودن

    1. Avatar گلناز

      موافقم

    2. Avatar محمدعلي بهراميان

      دوست عزیز قسمت های هفت و هشت باید بی روح ساخته میشدن چون همه چیز تو هرج و مرج بود شخصیتا باید بیروح میبودن و فقط منطقشون بهشون کمک میکرد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه