جدیدترین تریلر Gears of War 4 را از دست ندهید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
Gears of War 4

دیشب در جریان شروع فصل دوم سریال Fear the Walking Dead تریلر جدیدی از بازی «چرخ‌های جنگ ۴» (Gears of War 4) به نمایش درآمد که جزییات بیشتری از بازی را به بازی‌کننده‌ها نشان داد.

بازی Gears of War 4 در تاریخ ۲۰ مهر ماه برای ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

این تریلر که بخشی از روند داستانی بازی را نشان می‌دهد، بین گذشته و آینده‌ی شخصیت اصلی بازی در حرکت است و از این نظر می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای Gears of War جالب باشد.

بازی Gears of War 4 قرار است در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر ماه) برای کنسول ایکس باکس وان راهی بازار شود. در حالی که هنوز نسخه‌ی PC این بازی تایید نشده، شایعاتی درباره‌ی این موضوع به گوش می‌رسد. از جمله ویژگی‌های جدید این قسمت از مجموعه بازی‌های Gears of War می‌توان به وجود قابلیت Split-Screen در تمام سناریورهای در نظر گرفته شده برای قسمت چنده نفره‌ی بازی اشاره کرد. البته در این حالت فریم‌ریت بازی به ۳۰ فریم بر ثانیه کاهش پیدا می‌کند.

نسخه‌ی آزمایشی بازی Gears of War 4 هم اواخر این ماه برای افرادی که عنوان Gears of War Ultimate Edition را خریداری کرده بودند عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را مشاهده کنید. همچنین به احتمال زیاد در E3 امسال هم قسمت‌های بیشتری از این بازی منتشر خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

‌‌‌‌‌‌

  ????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه