جدیدترین تصاویر گوشی Pixel XL گوگل به بیرون درز کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ایوان بلس که در زمینه لو دادن اطلاعات و تصاویر جدیدترین محصولات تکنولوژیک پیش از معرفی، ید طولایی دارد تصاویری از گوشی جدید شرکت گوگل یعنی گوگل Pixel XL منتشر کرده است.

این تصاویر جدید کاملا با اطلاعات و تصاویر قبلی هم‌خوانی دارند. پیش از این می‌دانستیم که دو گوشی جدید گوگل که شرکت HTC آن‌ها را ساخته با نام‌های Pixel و Pixel XL شناخته می‌شوند، این دو گوشی طراحی یکسان ولی اندازه متفاوتی دارند. گفته می‌شود که Pixel صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و Pixel XL صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ دارد.

این دو گوشی با سیستم‌ عامل‌ اندروید ۷.۱ نوقا کار می‌کنند. اندروید ۷.۱ نوقا هنوز معرفی نشده ولی احتمال دارد هفته آینده در روز ۴ اکتبر (۱۳ مهرماه) همراه با گوشی‌های Pixel و Pixel XL رونمایی شود. اندروید ۷.۱ نوقا برخی تغییرات بصری را تجربه کرده؛ آیکون‌های گرد، طراحی مجدد کلیدهای جهت‌یابی و ویجت گوگل در سمت چپ صفحه.

انتظار داریم این دو گوشی چند روزی پس از معرفی به بازار عرضه شوند. گفته شده که Pixel احتمالا با قیمت پایه ۶۴۹ دلار به بازار بیاید. در ادامه می‌توانید دو تصویر جدید منتشر شده از گوگل Pixel XL را ببینید:

‌‌

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه