جدیدترین فیلم اسپلیبرگ فروش شگفت‌انگیزی نداشت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«استیون اسپیلبرگ» (Steven Spielberg) نیازی به معرفی ندارد. یکی از معروف‌ترین کارگردان‌های هالیوود که اکثر فیلم‌هایش علاقه‌مندان بسیار زیادی را به خودشان اختصاص داده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد که جدیدترین فیلم این کارگردان که The BFG نام دارد، نتوانسته نظر مردم را به سمت خودش جلب کند. در حالی که برای ساخت این فیلم نزدیک به ۱۴۰ میلیون دلار هزینه شده بود، این فیلم در هفته‌ی اول اکران خودش تنها ۱۹.۶ میلیون دلار فروش کرد تا آغاز نچندان شکفت‌انگیزی را تجربه کند.

فیلم The BFG در هفته‌ی اول تنها ۱۹.۶ میلیون دلار فروش کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده در سایت New York Times فروش بین المللی فیلم The BFG تنها ۳.۹ میلیون دلار بوده است. البته این فیلم فعلا در کشورهای آمریکا، استرالیا و روسیه اکران شده. یکی از دلایل عدم استقبال از این فیلم می‌تواند به اکران انیمیشن در جستجوی دوری اشاره کرد. این فیلم مدتی پیش اکران شد و توانست رکورد تازه‌ای از خودش ثبت کند. فیلم در جستجوی دوری در هفته‌ی اول توانست به فروش ۴۱.۹ میلیون دلاری در آمریکا دست پیدا کند.

البته فیلم The BFG مورد توجه منتقدان قرار گرفته و به همین دلیل قطعا با فیلم خوبی مواجه هستیم؛ اما همزمانی اکران این فیلم با در جستجوی دوری، باعث شد که افراد کمتری آن را ببینند. شاید اگر جدیدترین فیلم اسپیلبرگ در زمان دیگری اکران می‌شد به فروش بیشتری دست پیدا می‌کرد.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar آی‌لار :)

    این فیلم از رو کتاب “غول یزرگ مهربان” رولد دال ساخته شده؟
    وقتی بچه بودم یکی از محبوبترین کتابام بود 🙂 کاش لینک دانلودشو گیر بیارم…

  2. Avatar حامد

    اسپیلبرگ باید با استدیو کلمبیا پیکچرز که زیر مجموعه سونی است کار کنه و از والت دیسنی که الان به قولی از انمیشن اشبا شده خارج بشه, چون نشون داده که این استدیو (استدیو کلمبیا پیکچرز)بسیار در تولید فیلم های انمیشن موفق عمل کرده.

  3. Avatar مرتضی

    ۱- اسپیلبرگ دیگه نباید فیلم در این ژانر بسازه ولی باز می سازه چون کودک درونش رو دوست داره
    ۲- شکست فیلم حتمی بود. دلیلش نا مشخص بودن رنج سنی هست. شخصیت مهم داستان درست مثل فیلم هوک یک بزرگساله ولی ژانر فیلم برای کودکان و نوجوانانه. واقعیت اینه که بزرگسالان می ترسند برن اینجور فیلم ها رو ببینند.
    ۳- بهترین فصل برای چنین فیلم هایی یا الان هست یا کریسمس. هردو هم پر هستند. فروش این بخش از سینما به لطف مسخره بازی هایی که مارول و دی سی کمیک و بلیزارد راه انداخته اند و فروش فیلم های بلاک باستری رو به فصل های فرعی هم کشونده اند تا بیشتر سود کنند به خطر افتاده.
    ۴- باز آثار اسپیلبرگ یه نقد می گیره حداقل. یکی از همکاران شما هرچی فیلم بد هست رو معرفی می کنه از بت من علیه سوپر من گرفته تا پاسیفیک ریم.

  4. Avatar Sina

    فروش کم نشون دهنده بد بودن فیلم نیست آمریکایی ها قبلا سلیقشون رو ثابت کردن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه