جدیدترین قسمت Game of Thrones پرطرفدارترین قسمت آن بوده

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

جدیدترین قسمت سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) با عنوان “نبرد فرزندان نامشروع” (Battle of Bastards) از میان ۵۹ قسمت پخش شده، بالاترین امتیاز ممکن یعنی ۱۰/۱۰ را به خود اختصاص داده است.

طبق اطلاعاتی که سایت سینمایی IMDB نشان می‌دهد، پیش از این، کاربران و منتقدان سینما در این سایت بالاترین امتیاز (۹/۹ از ۱۰) را به قسمت‌های غم‌انگیز و غافلگیر‌کننده‌ی “باران کاستمیر” (Rains of Castamere) که “ازدواج سرخ” و مرگ کتلین و راب استارک را به همراه داشت و قسمت هشتم فصل پنجم “هاردهوم” (Hardhome) که رویارویی جان اسنو و پادشاه شب را به تصویر کشید، داده بودند؛ اما “نبرد فرزندان نامشروع” همان قسمتی بود که شاید بسیاری از طرفداران در طول سریال انتظار آن را می‌کشیدند. چرا که تقریبا از همان فصل اول طرفداران خاندان وفادار استارک‌ شاهد شکنجه، قتل و خیانت این خاندان پرافتخار توسط دشمنان‌شان بودند. دیگر وقت آن رسیده بود که “خانه” را پس بگیرند.

GoT-E9-Snow-vs-Army-1200x675
بنابر سایت IMDB، با بیش از ۷۲.۰۰۰ رای در حال حاضر، تا کنون پرطرفدارترین قسمت این سریال و با امتیاز ۱۰/۱۰ بوده. البته هنوز سه روز از نمایش این قسمت می‌گذرد و این رقم همیشه در سایت قابلیت تغییر دارد. در طرف دیگر کمترین امتیاز در این سریال به قسمت “رقص اژدهایان” (The Dance of Dragons) داده شده، این قسمت پس از “هاردهوم” و با بازگشت جان اسنو به همراه وحشی‌ها به قلعه‌ی سیاه شروع می‌شد.
نکته‌ی دیگر که موج خرسندی از این سریال را میان طرفداران به راه انداخت، نبرد طولانی بود که علاقه‌مندان در سریال به صورت انگشت‌شمار  چنین نبردهایی را تجربه کرده بودند. نبردهای “بلک‌واتر” (Blackwater) و “نگهبانان دیوار” (Watchers on the Wall) به جای خود نبردهایی بزرگ و حیاتی بودند، اما شاید احساسی که “وینترفل” و استارک‌ها به بسیاری طرفداران می‌دهد، با شخصیت‌های محبوب دیگر سریال متفاوت است.

منبع: Winteriscoming

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar Artin

    خدایییش من هنوز واسه مرگ اون حرومزاده بولتن دارم خوشحالی میکنم
    از وقتی این قسمت سریالو دیدم همش روحم خنک شده

    1. Avatar Sami_R

      اتفاقا بهترین بازیگر سریال همون بود که انقدر توانا تونست نفرت رو تو ذهن بیننده بکاره ! بقیه فقط دوتا ابرو بالا و پایین میکنن !

  2. Avatar HaKeM HoseiN

    این سریال عااااالی دیوونه کنندست تنها سریالی هستش ک خط داستانی کسل کننده و قابل حدسی رو نداره ینی ب هیچ وجه نمیشه حدس زد توی قسمت بعد چ اتفاقی قراره بیوفته … درضمن اینکه شخصیت های اصلی داستان میمیرند و مثل همه ی فیلمای دیگه بقول معروف نمیر نیستن خودش جذابیت خاصی داره ب شخصه اصلا فکرشو نمیکردم مثلا ند استارک بمیره اونم تو فصل اول شروع فیلم یا قسمت ازدواج خونین ب هیچ وجه نمیشد حدس زد کتلین و پسرشو رو قتل عام کنن … بهترین بازیگر این فیلم بنظر من کوتوله تیرین لنیستر هستش چون تک تک دیالوگ هایی ک میگه واقعا تاثیر گذاره و اینکه بسیار طبیعی بازی میکنه از حالت های چهرش تا طرز گفتن کلماتش و …این قسمت هم ک قطعا تاثیر گذار ترین قسمت سریال بود من ک خوشحال شدم رمزی اون بلا سرش اومد ی جورایی کیف کردم …به هر کس که تا ب حال موفق ب دیدن این سریال نشده پیشنهاد میکنم حتما فصل اول رو ببینه دیگه نمیتونه ازش دل بکنه حیف ک ادم پیر میشه تا فصل جدیدش بیاد …با تشکر از نویسنده محترم این خبر

    1. Avatar امیرحسین

      کسی که این سریال رو ندیده, با خوندن این کامنت شما دیگه هیچ وقت سراغ این سریال نمیره. چون در همین یکی دو پاراگراف تمام وقایع مهم داستان رو اسپویل کردید! (:

  3. Avatar مهرداد

    دیجیکالا یه اخطار اسپویلر بزن و عکس این مقاله رو عوض کن که اسپویل نکنی واس مردم !!!
    این اپیزود فوق العاده بود عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه