جدیدترین گوشی‌های سونی را از دیجی‌کالا بخرید

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

سونی چند ماه پیش بود که گوشی‌  اکسپریا XZ‌ را معرفی کرد. پرچم‌دار تازه وارد این شرکت که یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل داشت. سونی برای گوشی خودش از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده کرده بود و سه گیگابایت رم هم روی آن قرار داد. این گوشی در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی معرفی شد که البته از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کردند. دوربین پشت ۲۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 که به فوکوس لیزری خودکار و فلش LED مجهز شده هم روی این تلفن همراه هوشمند دیده می‌شود. دوربین جلوی این گوشی هم ۱۳ مگاپیکسلی است. باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هم برای انجام دادن کارهای روزانه مناسب است.

خرید محصول از دیجی‌کالا

در کنار این پرچم‌دار سونی، می‌توانید گوشی اکسپریا X را هم از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بخرید. این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل دارد و به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۵۰ و سه گیگابایت رم مجهز شده است. این تلفن همراه هم در دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی معرفی شده بود و مانند گوشی‌های دیگر از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی هم در جلوی آن قرار گرفته است.

خرید ساعت Gear S2 دیجیکالا

گوشی‌های Xperia XA، Xperia C5، Xperia X Compact و Xperia M5 هم در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا قابل خرید هستند و تقریبا با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید یکی از این تلفن‌های همراه هوشمند را خریداری کنید. اگر شما هم از جمله طرفداران سر سخت سونی هستید و می‌خواهید یکی از این گوشی‌ها را بخرید، در نظر سنجی زیر شرکت کنید و به ما بگویید که کدام گوشی را دوست دارید و کدام را می‌خرید.

[CP_POLLS id=”99″]

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. محسن

    فقط سونی ( سونی همیشه اولین برند انتخابی من است )
    سخن بزرگان : سونی یعنی اصالت ، سامسونگ یعنی اسباب بازی !

  2. مهدی مقدس

    از دیجی کالا تشکر می‌کنم که این چند تا محصول رو آوردید و امیدوارم محصولات دیگه ای رو هم که با گارانتی اصلی این برند در بازار یافت می‌شه در فروشگاه عرضه کنه تا ما از قیمت‌های ناعادلانه‌ای که پرداخت می‌کنیم راحت بشیم.

  3. مجید

    واقعا در بخش طراحی ضعیف عمل میکنه سونی!!همه مثل هم از z بگیر تا الان

  4. سینا

    یکی از نشانه های سقوط سامی همین خبره. مدتها سامی مانع تراشی کرد ولی اینقدر گرفتار سقوط فروش و ضرر شده که فرصت دیگه نداره مانع تراشی کنه برای سونی و فروش گوشی هاش.
    سامی در حال محو شدنه….

    1. شاهین

      سلام. دوست عزیز، اشتباه به عرضتون رسوندن، سامسونگ نه تنها ضرر نکرده و نخواهد کرد، بلکه فعلا نسبت به پارسال ۵% هم سود کرده.
      فاجعه ای که برای نوت ۷ رخ داد، ابدا باعث سقوط سامسونگ نخواهد شد. چون سامسونگ شرکت بسیار بزرگی هست که یکی از بخش هاش samsung electronics هست که یکی از بخش های همین سامسونگ الکترونیکس هم samsung mobile هست.
      فاجعه نوت ۷، تنها باعث شد که سرعت رشد و درصد سود خالص سامسونگ پایین بیاد.
      موفق باشید

      1. امیر

        مهمترین و سودآور ترین بخشی که بیشتر از نود درصد سود سامی را تشکیل میده، بخش موبایل هست که فقط زیان ناشی از نوت ۷ در این کوارتر بالغ بر ۱۷ میلیارد دلار برآورد شده. پس هیچ عرض اشتباهی در کار نبوده. مطمینا کوارتر بعدی هم ادامه داره و در نهایت کار سامی خیلی مشکل خواهد بود. این گفته مشهور هست که هر چی بیشتر بالا بری، افتادنت شدیدتر و آسیب شدیدتره و بلندشدنت سخت تره و شاید غیرممکن. پس این که سامی کارش خلاصه خیلی بی راه و نامربوط نیست.

  5. میثم

    خوشحالم که بلاخره سونی هم موجود شد در فروشگاه. امیدوارم موقتی نباشه.
    با تشکر فراوان از دیجی کالا

  6. amin

    سلام واقعا باورم نمیشه بالاخره شما هم سونی آوردید،من یکی ازمشتریان پروپاقرص دیجی کالا هستم، الان که ماگوشی خریدم دیجی سونی رو موجود کرد، بازم جای شکرش باقیست،.

  7. hamedevil4

    خیلی دیر اوردین

  8. حمیدرضا

    متعجبم از اینکه دیجی کالا خیلی موقع ها گوشی های سونی رو موجود نداشت. اینطور فکر میکردم سونی حتی برای تبلیغ هم حاضر باشه از این جهت با دیجی کالا همکاری کنه که موبایل های سونی همیشه موجود باشه. به هر حال خوشحالم دوباره موجود شد.
    یکی از بهترین تجربه هام با گوشی های سونی بودی. (هرچند که الان ندارم)

  9. حمید.

    چه عجب..
    احتمال زیاد پس گوشی بعدیم که قراره XZ باشه رو از اینجا میخرم

    خیلی خوبه که فروشگاهتون کامل باشه و دست مردم برا خرید بین همه برندا باز باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه