جذاب‌تر شوید؛ جشنواره بزرگ لوازم شخصی و زیبایی با هزاران تخفیف هیجان‌انگیز

۲۰ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
لوازم آرایشی و بهداشتی جذابیت

دیجی‌کالا از یکشنبه ۲۱ تا ۲۴ آبان برای یک خرید شخصی جذاب، جشنواره‌ای به یادماندنی برگزار می‌کند.

جذابیت و زیبایی رازهای خودش را دارد. یک عطر دل‌نشین گرم برای روزهای سرد پاییز، موهای خوش‌حالت، پوستی نرم و لطیف، یک آرایش طبیعی و زیبا در کنار یک گردنبد و گوشواره‌ی شیک و به‎روز می‌تواند ظاهری زیبا و جذاب برای هر خانم‌ بسازد. فرامش نکنید راز  جذابیت آقایان در شیک‌پوشی خلاصه نمی‌شود. یک عطر مردانه و زیورآلات رسمی در کنار یک ساعت شیک و عینک آفتابی از برندهای معتبر و معروف می‌تواند مکمل خوبی برای جذابیت آقایان در هر سن و سالی باشد. علاوه بر این مراقبت از پوست و مو برای آراستگی آقایان هم مهم است.

دیجی‌کالا پاییز امسال یک جشنواره‌ی فوق‌العاده برای کشف راز جذابیت طراحی کرده است. هر چیزی که برای منحصر به فرد بودن نیاز دارید، در این جشنواره کنار هم چیده شده و با تخفیف عالی به فروش می‌رسد.

لوازم زیبایی مثل محصولات آرایشی باکیفیت، عطرهای معروف، انواع اسپری و مام، محصولات مراقبت از پوست و مو مثل کرم‌های مرطوب کننده، ضد آفتاب و ماسک‌های خوشبو، لوازم شخصی برقی مثل ماشین اصلاح، بیگودی و اتو مو در کنار اکسسوری های محبوب شامل عینک‌های آفتابی مردانه و زنانه، ساعت‌های اسپرت و رسمی، زیورآلات طلا و غیر طلا در جشنواره‌ی «خرید شخصی جذاب» تخفیف ویژه دارند. علاوه بر این یک کد تخفیف ۱۵ هزار تومانی هم به هر سبد خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

جشنواره‌ی «خرید شخصی جذاب» دیجی‌کالا از یکشنبه ۲۱ آبان تا چهارشنبه ۲۴ آبان ادامه دارد. شاید وقت این رسیده که بیشتر به زیبایی خودتان فکر کنید.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه