جشنواره‌ی «بازگشت به مدرسه» چطور گذشت

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

جشنواره‌ی «بازگشت به مدرسه» با استقبال بیش از ۳۰۰ هزار نفر از مشتریان دیجی‌کالا به پایان رسید.

جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه ۱۰ شهریور تا ۵ مهرماه برگزار شد. این جشنواره با بیش از ۱۰ هزار نوع کالای مختلف را از کیف و کوله گرفته تا لوازم التحریر از محبوب ترین برندهای دنیا مثل استدلر، پاپکو، پنتر، فابر کاستل و اونر با تخفیف‌های باور نکردنی در اختیار کاربران دیجی‌کالا قرار داد.

در طول این جشنواره بیش از ۳۰۰ هزار نفر مشتری دیجی‌کالا بودند و حدود ۴۱۸ هزار کالای مختلف در سبد مشتریان جا گرفت که بیشترین گروه را لوازم التحریر تشکیل می‌داد.

شاید جالب باشد بدانید پرفروش‌ترین کالا در این مدت  چه بوده؛ بسته دوعددی خودکار پنتر!

تراش غول آسا

همراه با جشنواره بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا با یک برنامه فراموش نشدنی در کنار همراهانش بود. در این برنامه یک تراش غول‌آسا شبیه به تراش‌های رومیزی که بیشتر ما با آن ها خاطره داریم، به نقاط مختلف شهر تهران مثل باغ کتاب، برج میلاد و مرکز خرید ارگ برده شد. افراد حاضر با چرخاندن دسته‌ی تراش یک توپ شانس می گرفتند که روی بعضی از آن‌ها نام یک جایزه نوشته شده بود. در این برنامه‌ی هیجان انگیز ۱۴۰ نفر جایزه های ارزشمندی مثل تبلت لنوو، گوشی ایسوس، دوربین چاپ سریع فوجی، هارد اکسترنال، پاوربانک شیائومی به خانه برندند و صدها نفر کارت تخفیف و کد ارسال رایگان گرفتند. دیجی‌کالا کسی را دست خالی نگذاشت و به همه یک مداد چوبی به عنوان یادگاری از تراش غول‌آسا هدیه داد.

مهر می‌تابد

دیجی‌کالا در کنار شما، دانش آموزان نیازمند را فراموش نکرد؛ دانش‌آموزانی که کیلومترها دورتر در نقاط صفر مرزی کشور گاهی حتی مدادی برای نوشتن ندارند. بنابراین در کنار جشنواره بازگشت به مدرسه کمپین «مهر می تابد» با هدف تامین لوازم التحریر این کودکان با همکاری موسسه طلوع بی‌نشان‌ها برگزار شد.

در این کمپین با همراهی شما بیش از ۱۳ هزار قلم کیف و لوازم التحریر برای این دانش آموزان فرستاده شد. دیجی‌کالا هم تامین بسته‌ی کامل مورد نیاز هر دانش آموزان را برای ۱۵۰۰ کودک به عهده گرفت.

قرعه کشی و جایزه

شاید بتوان بگوییم شیرین‌ترین قسمت جشنواره بازگشت به مدرسه قرعه‌کشی و جایزه‌های هیجان‌انگیز آن است. دیجی‌کالا به زودی بین مشتریانی که از این جشنواره خرید کرده‌اند قرعه کشی برگزار می‌کند. دو نفر از خریداران یک سفر به یادماندنی به استانبول و دوبی (با یک همراه) جایزه می‌گیرند.

در کنار این یکی از بخش‌های جذاب جشنواره ۲۰ بگیر بود. هر کاربر با خرید ۲۰ کالا از این بخش یک امتیاز برای چرخاندن گردونه‌ی شانس دیجی‌کالا می‌گرفت.

اگر شما هم در جشنواره‌ی بازگشت به مدرسه دیجی‌کالا خرید کرده‌اید، منتظر جوایز ویژه این جشنواره باشید.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه