جشنواره‌ی فروش محصولات دیجی‌کالا (۹۵/۰۵/۰۶)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تماشای جادوی تصویر در خانه

فکرش را بکنید که سکانس جنگ جان اسنو با رمزی در سریال «بازی تاج و تخت» را در یک تلویزیون با کیفیت تصویر فوق‌العاده ببینید، کیفیتی که هیجان‌تان را چند برابر کند. برای آن‌هایی که اهل تماشای فیلم یا بازی با پلی‌استیشن‌های به روز هستند،داشتن تلویزیونی با کیفیت تصویر بالا به معنی لذت چند برابر است. در جشنواره فروش لوازم صوتی و تصویری خانگی می‌توانید تلویزیون‌هایی با کیفیت‌ و قیمت متنوع انتخاب و از سایت دیجی‌کالا تهیه کنید.

Promotion_Curved_TV

‌ ‌ ‌

گوارای وجــود

در انتخاب و خرید آب‌سردکن فاکتورهای مهمی را باید در نظر بگیرید؛ فاکتورهای مثل جنس بدنه و مخزن، قدرت کمپرسور، مصرف برق آب‌سردکن، کیفیت و دوام آب‌سردکن، اطمینان از اصالت کالا و خدمات پس از فروش. ایستکول علاوه بر عرضه‌ی آبسرد‌کن‌ها، یخچال‌ و فریزرهایی تولید می‌کند که مشخصه‌ی آن‌ها طراحی ساده و ابعاد کوچک است. در جشنواره‌ی فروش محصولات ایستکول می‌توانید تولیدات با کیفیت و مقرون به صرفه‌ی این شرکت چهل‌ساله را انتخاب و خریداری کنید.

Promotion_Water

‌ ‌

از چشمان خود محافظت کنید

در روزهای گرم و آفتابی یکی از وسایلی که یادمان نمی‌رود همراه خود برداریم، عینک آفتابی است. مهم‌ترین معیار انتخاب و خرید یک عینک، اصل بودن و کیفیت بالای آن است تا بتواند از آسیب رسیدن به چشم جلوگیری کند. عینک‌های برند معتبر کومونو در شکل و فریم‌های مختلف و عدسی پلی‌کربنات، انتخاب بسیار خوبی برای استفاده در روزهای آفتابی تابستان هستند. Promotion_sunglasses

‌ ‌

برای تقـویــت مـوهای شما

مراقبت و نگه‌داری از مو محدود به کسانی نیست که موهای‌شان را رنگ می‌کنند یا موهای فر و مجعد و زبر دارند. همه می‌توانند به کمک شامپوهای تقویتی ریشه‌ی موهای خود  را تغذیه کنند تا مشکلاتی مانند ریزش‌موهای‌شان حل شود. به محصولات «جیورجی»  در رسته‌ی «لوازم بهداشتی» در زیرمجموعه‌ی «مراقبت از مو» مراجعه کنید و با در نظر گرفتن ویژگی‌های مو و میزان آسیب‌دیدگی یا ریزش موهای‌تان، محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.
Promotion_Giorgi

Download_PDF‌ ‌

اگر به این مطلب علاقه داشتنید، سایر مطالب مجله را هم مطالعه کنید. برای مطالعه‌ روی عکس زیر کلیک کنید.

Magazine_Digikala

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه