جعبه آیفون ۸ نمایشگر بدون حاشیه‌اش را نشان می‌دهد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 8 نمایشگر

نمایشگر گوشی‌ها هرروز بزرگ‌تر می‌شود و شرکت‌ها برای اینکه اندازه‌ی گوشی‌ها از دست بزرگ‌تر نشوند راهی ندارند جز اینکه حاشیه گوشی‌ها را حذف کنند. شایعات حاکی از این است که اپل هم برای آیفون ۸ از همین رویه پیروی می‌کند و به تازگی جعبه آیفون ۸ نمایشگر بدون حاشیه‌اش را نشان می‌دهد.

در واقع رندرهای جدید این مسئله را تایید می‌کند. اخیرا ۹to5Mac عکس‌های جدیدی منتشر کرده که بسته‌بندی آیفون ۸ را نشان می‌دهد. عکس بالا که مربوط به جعبه آیفون ۸ است شمایی از این گوشی را نشان می‌دهد که به شایعات پیشین در مورد آن نزدیک است.

قطعا این بدین معنی نیست که تمام شایعات صحت دارد اما حدسیات ما را قوی‌تر می‌کند. بر اساس شمای گوشی در این دیاگرام به نظر می‌رسد حاشیه‌های گوشی بسیار کم شده است و دکمه‌ی خانه هم حذف شده است.

در این مورد هم شایعات زیادی وجود دارد اما باید بگوییم که هنوز نمی‌توان مطمئن بود که حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است یا پشت گوشی قرار گرفته است.

با توجه به این‌که احتمال می‌رود اپل از پرچم‌دار جدیدش شهریور یا اوایل مهرماه رونمایی کند، چیزی تا پایان شایعات باقی نمانده است.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar بنيامين

    از کی تا حالا به این میگین بدون حاشیه????

    1. Avatar Mehdi R

      دوست عزیز
      در دنیایی که حاشیه نمایشگرها گاه تا ۲ میلیمتر بوده، حاشیه کمتر از ۰.۵ میلیمتر رو بدون حاشیه میگن! شما رو نمیدونم دیگه (؟)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه