جمعه به خرید رکوردشکن شد؛ یلدای شگفت‌انگیز در راه است

۴ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

جشنواره «جمعه به خرید» دیجی‌کالا از بامداد روز جمعه سوم آذرماه آغاز شد و تا پایان امروز، شنبه، ادامه دارد. اگرچه  در این رویداد بسیاری از رکوردهای دیجی‌کالا، ایران و منطقه از جهت میزان فروش در یک روز، میزان کاربران آنلاین در یک لحظه و میزان بازدید از سایت تا همین لحظه جا‌به‌جا شده است، اما هدف اصلی ما از این کمپین ارزیابی میزان آمادگی خود برای بهبود زیرساخت‌ها و ارائه‌ی خدمات مطلوب‌تر به مشتریان دیجی‌کالا در یلدا، روز خرید اینترنتی ایرانیان است.

دیجی‌کالا در روز جمعه ۲۰ هزار نوع کالا را با تخفیف‌های ویژه در اختیار کاربران خود قرار داد و فقط در این روز  ۲۷۶ هزار عدد کالا به فروش رسید. در نتیجه‌ی برگزاری این رویداد موفق شدیم با شکستن رکورد پیشین خود به بیش از ۵.۶ میلیون Session و ۱۰۰ میلیون بازدید در یک‌روز دست پیدا کنیم.

قدردان اعتماد کاربران عزیز خود هستیم و برای پاسخگویی به این اعتماد و استقبال بی سابقه، همکاران ما در مرکز پردازش دیجی‌کالا در حال تلاش بی‌وقفه و شبانه روز هستند تا حجم عظیم سفارشات را به دست شما برسانند.

فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا به عنوان بنیان‌گذار رویداد «یلدای شگفت‌انگیز» از دو سال پیش یک جشنواره خرید آنلاین را آغاز کرد و به دلیل استقبال گسترده مخاطبان از این رویداد اواخر آذرماه سال گذشته نیز به مدت سه روز یک حراج بزرگ اینترنتی دیگر را با محوریت شب یلدا برگزار کرد.

سال گذشته جشنواره ۳ روزه‌مان را از لحظات اولیه بامداد روز ۲۹ آذر آغاز کردیم و در قالب بخش‌های مختلف مجموعه وسیعی از کالاهای متنوع را با قیمت‌های باورنکردنی در اختیار کاربران قرار دادیم.

امسال و با برگزاری بلک‌فرایدی به عنوان روز بخصوصی که در سراسر جهان با عنوان روز حراج‌های ویژه شناخته می‌شود تصمیم گرفتیم آمادگی خود را برای برگزاری «یلدای شگفت‌انگیز» محک بزنیم و از کیفیت خدماتی که قرار است در یلدای امسال در اختیار مشتریان قرار دهیم اطمینان دوباره حاصل کنیم. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتیم امسال و پیش از آغاز جشنواره «یلدای شگفت‌انگیز»، رویداد «جمعه به ‌خرید» را برگزار کنیم.

در جشنواره «جمعه‌ به‌ خرید» که از بامداد روز جمعه سوم آذرماه آغاز شد محصولات متنوع را در چندین بخش با تخفیف‌ها و پیشنهادهای شگفت‌انگیز در اختیار مشتریان قرار دادیم. در بخش شگفت‌انگیزهای دو ساعتی، ۱۰ کالا با پیشنهاد‌های شگفت‌انگیز هر دو ساعت یک‌بار روی سایت قرار گرفتند؛ یعنی ۱۲۰ کالای مختلف فقط در روز جمعه.

در این جشنواره سه‌بار در روز در ساعت‌های ۱۲ شب، ۱۲ ظهر و ۹ شب سه گروه‌ کالای نصف قیمت را عرضه کردیم؛ کالاهایی از میان پرطرفدارترین‌های لوازم دیجیتال، وسایل‌خانه، لوازم آرایشی و سایر محصولاتی که مورد علاقه مخاطبان‌مان بودند.

کدهای تخفیف ۲۰ هزارتومانی و ارسال رایگان خریدهای بالای ۵۰ هزار تومان به سراسر ایران اقدامات دیگری بودند که برای دلپذیر‌تر کردن تجربه خرید از این جشنواره انجام دادیم.

«جمعه‌ به خرید» هنوز تمام نشده و تا ساعات پایانی امشب ادامه دارد.

همانطور که امشب چشم از تخفیف‌های ویژه و پیشنهادهای شگفت‌انگیز ما بر نمی‌دارید، فراموش نکنید که حراج بزرگ و هیجان‌انگیز دیگری در راه است که «جمعه به خرید» مقدمه آن بود.

«یلدای شگفت‌انگیز» دیجی‌کالا، بزرگترین رویداد خرید اینترنتی ایرانیان، در راه است.


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۴ دیدگاه
  1. نیما

    اقا ۳ آذر تازه فردا یعنی شنبه شما اشتباه می گید

    در واقعا امروز ۲ آذر و تا اونجایی که من میبینم و تو اون صفحه نوشته بودید تفیف های ۵۰ درصدی برای هرچیز که فکرشو کنید ولی الان والا تخفیف پنجاه درصدی نشده که هیچ روی یعضی کالا ها ۱ درصدم تخفیف نزدید الان من موندم جشنوارتون امروز یا فردا با این تاریختون

  2. علی

    مدت زیادی که سایت داون بود.محصول پر فروش هم لنت پراید و خانه بادکنکی منظورتونه؟

  3. علی رضا

    مدت زمان ارسال عالی بود من قم بودم در کمتر از یک روز کالایی که میخواستم به دستم رسید. مرسی از دیجی کالا

  4. محسن

    متاسفانه سایت دیجیکالا به تازگی حتی در روزهای معمولی خیلی سخت و سنگین باز میشه و در بلک فرایدی که کاملا دان شد و تا ساعت ها امکان خرید وجود نداشت

  5. عباس

    به نظر من دیجی کالا قبل از اینکه دنبال فروش ویژه باشه باید بسترهای ارتباطی خودشو درست کنه کنه باعث نارضایتی نشه من خودم بارها توی این فروش ویژه ها شرکت کردم و همیشه مشکل داشتم و باعث رنجش من و به نوعی باعث دلزدگی من شد

  6. مشتری طرفدار دی جی کالا

    سلام
    دمتون گرم
    ولی به نظرم ضعیف بود حالا خودم خرید کردم ولی خرید عادی (کالا های عادی سایت)چون زیاد چیز دهن پرکنی نبود.
    ولی خواهشا به عنوان یه مشتری این رو میگم:اول اینکه شما موظف به این کار نیستید پس اگر هم برگزار نکنین کسی به نظرم خورده نمیگیره_ولی!اگه برگذار کردین اونوقت قضیه فرق میکنه چون یه سری به خاطر دعوت شما میان وقت میزارن پس انتظارشون هم حقه که با یه سایت با ترافیک رون رو به رو بشن و کالاهای که مشتری ها به خاطر اونها میان خیلی کم نباشن که ثانیه اول بگه تموم شد!(نمیگم که به همه برسه چون این غیر ممکنه_ ولی انقدری باشه که افراد بیشتری سهم ببرن).
    ممنون

  7. آرمان

    ما ک خیری ندیدیم از شما فقط وقت و اینترنتمون هدر رفت

  8. سام

    با سلام
    ببخشید یک سوال داشتم ، ربطی به این مقوله
    نداره ولی گفتم اینجا بنویسم شاید بهتر دیده بشه، زیاد ایمیل زدم ولی جوابی نگرفتم،من دو روزِ پیش یک کد تخفیف از دیجی کالا گرفتم توسط ربات تلگرامیِ آن ، کد تخفیف پنجا درصدی پلی استیشن ۴ هستش، این کد مثل همه کد های تخفیف تنها مختصّ محصولیه که دیجی کالا فروشنده اون باشه ،الان من کلی زحمت کشیدم پولشو جور کنم ، الانم که نگا میکنم، اون پلی استیشن از طرف دیجی کالا وجود نداره ، میشه خواهش کنم یه بررسی بکنید و اون دستگاه رو اضافه کنید ،در ضمن این کدتون فقط تا آخر این ماه کار میکنه ترخدا اگه میشه زودتر رسیدگی کنید و جوابتونو ایمیل کنید.
    اجرتون با خدا

    1. بهنام

      سلام
      یه سوال داشتم
      فقط تا آخر آذر وقت داریم که امتیازو ببریم بالا که کد رو دریافت کنیم؟

      1. سام

        بله

  9. سجاد

    با تشکر از دیجی کالای گرامی …امیدوارم در یلدای شگفت انگیز هم مانند به خرید با محدود کردن تعداد اقلام سفارشی امکان خرید را به همه بدهید نه اینکه یک نفر از یک محصول صد عدد بخرد و یکی از خرید دستش کوتاه بماند

  10. امیر

    سلام
    من همزمان این سایت و سایت بامیلو رو زیر نظر داشتم و از هر دو خرید داشتم ولی به نظر من هنوز بامیلو خیلی کار داره تا به دیجی کالا برسه از هر لحاظ، دوم اینکه امروز با یکم تحقیق رو قیمتا فهمیدم رو اکثر موارد سایت بامیلو قیمت های گرونتری نسبت به فروشگاه های دیگه داشته حتی وقتی که تخفیف زده بود

  11. علیرضا

    اصلا جالب نبود ، مخصوصا برنامه اندرودیتون که کلا تعطیل بود

  12. مهدی باقری

    ساعت ۱۲ شب و ۱۲ظهر و ۹ شب اصلا نه اپلیکیشن باز میشد و نه سایت باز میشد؟؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه