جنگ ستارگان الکترونیک‌آرتز شبیه به آنچارتد خواهد بود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

«ایمی هنیگ» (Amy Hennig)، تهیه‌کننده و نویسنده‌ی سه‌گانه‌ی «آنچارتد» (Uncharted) در حال حاضر در استودیوی بازی‌سازی «ویسرال گیمز» (Visceral Games) و زیر نظر شرکت بازی‌سازی «الکترونیک‌آرتز» مشغول به کار است. هنیگ می‌خواهد برای الکترونیک‌آرتز، یک بازی جدید در مجموعه‌ی جنگ ستارگان بسازد.

ه نظر می‌رسد، جنگ ستارگانی که ایمی هنیگ مشغول ساخت‌اش است، شبیه سه‌گانه‌ی آنچارتد باشد.

در مراسم Star Wars Celebration، هنیگ به نحوه‌ی ساخت بازی‌شان اشاره کرده است. او گفته که تمام فیلم‌ها را بررسی کرده‌اند تا بتوانند بهترین بخش‌های آن‌ها که قابلیت تبدیل شدن به فیلم را دارند، انتخاب کنند. هنیگ می‌گوید که برای ساخت آنچارتد هم این مراحل را طی می‌کرده‌اند.

هنیگ گفته است: “با لوکاس‌فیلم تعامل نزدیکی داریم. چون یک داستان جدید در مجموعه‌ی جنگ ستارگان می‌نویسیم و شخصیت‌هایی جدید، مکان‌هایی جدید، تکنولوژی‌ها و موجودات جدید در آن داریم. تمام این‌ها قرار است در کنار موضوعاتی که مردم از جنگ ستارگان می‌دانند، قرار بگیرند.”

تهیه‌کننده‌ی جنگ ستارگان الکترونیک‌آرتز می‌گوید: “مراحل ساخت‌ بازی‌مان شبیه همان کاری است که با آنچارتد کردم. اگر می‌خواهیم یک قصه‌ی کلاسیک را بازسازی کنید، مثلا در آنچارتد می‌خواستیم یک تجربه‌ی اکشن ماجراجویی برای مخاطب عام بسازیم، باید فیلم‌ها را واسازی کنیم. آن موقع است که متوجه می‌شوید چگونه می‌توانید آن‌ها را در قالب یک روند بازی تعاملی، دوباره بسازید.”

StarWarsVisceralGames

تنها تصویری که از جنگ ستارگان استودیوی Visceral Games در اختیار داریم.

ایمی هنیگ می‌گوید که می‌خواهند تجربه‌ی بازی کردن یک فیلم جنگ ستارگان را برای بازی‌کننده‌ها بسازند:‌ “هدف این است که با تمام شدن بازی، بازی‌کننده احساس کند یک فیلم جنگ ستارگان را تمام کرده است. باید ساختار را درست در بیاورید؛ یعنی اینکه کجای قصه سقوط می‌کند، موانع کجا هستند و صحنه‌های پر زد و خورد کجا قرار دارند.”

این طور که به نظر می‌رسد، جنگ ستارگانی که ایمی هنیگ مشغول ساخت‌اش است، شبیه به مجموعه بازی‌های آنچارتد، البته منظورمان سه‌گانه‌ی اصلی‌اش است، خواهد بود.

هنیگ می‌گوید که در فیلم‌ها، شخصیت‌های اصلی از دشمنان باهو‌ش‌تر هستند و با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ چالش فعلی آن‌ها هم بازسازی همکاری بین شخصیت‌ها در روند بازی است.

هیچ اطلاعاتی از بازی جنگ ستارگان استودیوی Visceral Games در اختیار نداریم، اما می‌دانیم که زودتر از دو سال آینده عرضه نخواهد شد.

منبع: GameSpot

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه