جوانی‌های دامبلدور را در جانوران شگفت‌انگیز ۲ ببینید

۹ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Fantastic Beasts 2

می‌دانستیم که قرار است «آلبوس دامبلدور»، از شخصیت‌های اصلی مجموعه‌ی «هری پاتر»، در قسمت دوم فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» حضور داشته باشد. می‌دانستیم که قرار است «جود لا» (Jude Law) نقش دامبلدور جوان را بازی کند، ولی تا دیروز تصوری از جوانی‌های این شخصیت نداشتیم. به لطف تصاویر تازه‌ای که از فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل‌والد» منتشر شده‌اند، توانسته‌ایم برای اولین بار جوانی‌های دامبلدور را ببینیم.

می‌توانیم Jude Law را در عکس‌های زیر، در نقش آلبوس دامبلدور ببینیم. خبری از هم ردای جادوگری و لباس‌های عجیب و غریب، یا حتی ریش و موی بلند نیست. با این حال، همین عکس کافی است تا از خونسرد بودن دامبلدور در جوانی‌اش هم مطمئن شویم.

نمی‌دانیم شخصیتی که پشت Jude Law ایستاده چه کسی است. یا اینکه دقیقا این دفتر کجاست و دامبلدور در آن جا چه می‌کند.

Jude Law دامبلدور

جود لا در نقش دامبلدور

می‌توانید دامبلدور را در عکس زیر، کنار شخصیت اصلی فیلم جانوران شگفت‌انگیز یعنی «نیوت اسکاماندر» ببینید؛ شخصیتی که «ادی ردمین» نقش او را بازی می‌کند.

Eddie Redmayne Jude Law

جود لا و ادی ردمین در پشت صحنه‌ی Fantastic Beasts 2

به غیر از این یکی دو عکس، هم‌چنین تصویر تازه‌ای از «جانی دپ» (Johnny Depp) در نقش «گریندل‌والد» منتشر شده است. گریندل‌والد در ظاهر مرد دیگری به اسم «گریوز» در قسمت اول فیلم جانوران شگفت‌انگیز حضور داشت و «کالین فرل» نقش آن را بازی می‌کرد.

شخصیتی که جانی دپ بازی می‌کند، از زمین تا آسمان با نقش کالین فرل فرق می‌کند.

Johnny Depp Fantastic Beasts

جانی دپ و پاپی تورپی کوچ در Fantastic Beasts 2

قرار است فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل‌والد» (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) در نوامبر سال ۲۰۱۸ اکران شود.

منبع: Polygon

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه