جک بلک به بازیگران بازسازی جومانجی پیوست

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همین چند وقت پیش بود که از حضور «دواین جانسون» یا همان «راک» در بازسازی فیلم «جومانجی» شنیدیم. راک قرار است نقش اصلی فیلم باشد. این طور که به نظر می‌رسد، جومانجی جدید قرار است حسابی سرگرم‌کننده و خنده‌دار باشد؛ چون راک از حضور «جک بلک» در بازسازی جومانجی خبر داده است.

فیلم جومانجی قرار است در تابستان سال آینده اکران شود.

جک بلک تنها بازیگری نیست که راک از حضورش در فیلم جومانجی گفته؛ ظاهرا «کوین هارت» هم از بازیگران فیلم است. راک در حساب اینستاگرام خود از حضور جک بلک گفته و نوشته که کوین هارت هم عضو «باشگاه صبحانه-خوران جومانجی» است.

The Rock Insta Jack Black

دواین جانسون درباره‌ی جک بلک نوشته است: “دنیا جک بلک را دوست دارد. ما هم او را دوست داریم. سال‌ها است که طرفدار کارهای او هستم. بلک بازیگری شگفت‌انگیز است که من اطمینان دارم بهترین بازی‌اش را در جومانجی ارایه خواهد داد. در بازسازی ما از داستان جومانجی، بازیگرهای زیادی نیستند که می‌توانند مثل جک بلک تعادلی از باحال بودن، بامزه بودن و حرکات کودکانه را در خود داشته باشند. “

Jack-Black---1

بازسازی فیلم جومانجی را «جیک کاسدان» (Jake Kasdan) می‌سازد. کاسدان تا به حال فیلم‌های درست و درمانی نساخته است و چندان هم انتظار بالایی از جومانجی او نداریم؛ اما کم و بیش می‌دانیم که بازی جک بلک قرار است کمی از بی‌تجربگی کاسدان در ساخت فیلم بکاهد.

فیلم جومانجی قرار است در تابستان سال آینده اکران شود.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه