جک دورسی: قوانین توییتر سفت و سخت می‌شوند

۲۲ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«جک دورسی»، مدیرعامل توییتر، دیروز از برنامه‌هایی که در راستای ساخت محیطی بهتر در این شبکه‌ی اجتماعی دارند، صحبت کرده است. دورسی گفته که آن‌ّها می‌خواهند قوانین توییتر را سفت و سخت‌تر و آن‌ها را بسیار جدی‌تر اجرا کنند. صحبت‌های مدیرعامل توییتر در پاسخ به اعتراضی بود که از سوی زنان و با هشتگ #WomenBoycottTwitter شروع شد. جک دورسی در پاسخ خود گفت که چند ماه است به شدت مشغول کار روی این موضوع هستند و دیروز تصمیماتی مهم گرفته‌اند تا با حملاتی که به زنان، اقلیت‌ها و دیگر افراد در توییتر می‌شود، مقابله کنند.

جک دورسی گفته چند ماه است به شدت مشغول کار روی این موضوع هستند.

دورسی نوشته است: «ما تصمیم گرفته‌ایم تا قوانین را خشن‌تر تنظیم و اجرا کنیم. قوانین تازه: پیام‌های ناخواسته با مضامین جنسی، انتشار تصاویر برهنه دیگران بدون اجازه، گروه‌های ترویج خشونت، نفرت پراکنی و توییت‌هایی که تشویق به خشونت می‌کنند. این تغییرات از هفته‌های آینده عملی خواهند شد. هفته‌ی بعد بیشتر از آن‌ها صحبت خواهیم کرد.»

البته پیش از این هم توییتر چنین قول‌هایی داده است، ولی در بهترین حالت با گروه‌های تروریستی یا افرادی که به صورت افراطی نفرت پراکنی می‌کنند، مقابله کرده است. در صورتی که یکی از مشکلات جدی توییتر، حمله به زنان، گروه‌های خاص و نژاد پرستی است؛ مشکلاتی که از سوی توییتر بررسی نشده‌اند.

فعلا صبر می‌کنیم تا ببینیم جک دورسی چه برنامه‌هایی دارد و امیدواریم هر چه سریع‌تر محیط بهتری در توییتر ببینیم.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه