جیمز باند سابق از فیلم اسپکتر راضی نیست

۱۰ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازیگر سابق جیمز باند اخیرا جدیدترین فیلم باند را دیده و نظرش را درباره‌ی آن بیان کرده است؛ «پیرس برازنان» (Pierce Brosnan) دیدگاه خوبی نسبت به فیلم اسپکتر (Spectre) ندارد.

دنیل کریگ ظاهرا هنوز هم برای بازی در یک فیلم دیگر جیمز باند قرارداد دارد.

برازنان، که قبل از «دنیل کریگ» (Daniel Craig) در نقش باند بازی می‌کرد، در مصاحبه‌ای به وب‌سایت HitFix گفته است که او به شدت منتظر فیلم اسپکتر بود و انتظارات بالایی از فیلم داشت، اما ناراضی از پای فیلم بلند شد.

برازنان در مصاحبه‌اش گفته است: “به نظرم خیلی طولانی بود. داستان هم ضعیف بود. می‌شد این داستان را کوتاه‌تر کرد ولی زیاد کش‌اش دادند. واقعا طولانی بود.”

با این که برازنان از فیلم رضایت ندارد، ولی تا می‌توانست از دنیل کریگ و بازی‌اش تعریف کرد. او معتقد است که دنیل کریگ نقش‌اش را به خوبی بازی کرده و بازی‌اش در مقایسه‌ با سه فیلم قبلی بسیار بهتر است.

DanielCraig

دنیل کریگ چند هفته‌ی پیش گفته بود که “حاضر است بمیرد، اما دوباره در نقش باند بازی نکند.” برازنان درباره‌ای این حرف‌های او هم نظری دارد. برازنان می‌گوید که او را می‌فهمد: “وقتی که یک فیلم باند را تمام می‌کنید، دیگر نه می‌خواهید اسم‌اش را بشنوید، اسم‌اش را ببنید یا حتی دیگر کاری با آن داشته باشید. وقتی می‌خواهید برای مدتی ناپدید شوید.”

از گوشه و کنار شنیده می‌شود که دنیل کریگ هنوز هم برای بازی در یک فیلم دیگر جیمز باند قرارداد دارد. فیلم اسپکتر چند هفته‌ای است که اکران شده و در حالی که نقدهای‌اش چندان خوب هم نبوده‌اند، اما فروش خوبی داشته است.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar عليرضا هاشمي

    تمام فیلم‌های جیمز باند رو بارها و بارها دیده‌ام. از Dr.No با بازی شون کانری گرفته تا فیلم‌های راجر مور، تیموتی دالتن، برازنان و دنیل کریگ!
    واقعا بهترین جیمز باند از هر نظر، برازنان بود به خصوص در فیلم Die Another Day ساخته سال ۲۰۰۲ .
    بین فیلم‌های دنیل کریگ هم، Casino Royal (ساخته سال ۲۰۰۶) بهترین بود.

  2. Avatar سعيد

    از این دانیل کریگ اصلا خوشم نمیاد. اصلا جذبه و ابهت نداره.
    جیمز باند فقط شون کانری و بعد هم پیرس برازنان.
    اونها واقعا عالی بودند.

  3. Avatar محمد احمدی اکبری

    پیرس زیادی پیر شده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه