جیمز کامرون بازمی‌گردد تا شخصا مجموعه‌ی ترمیناتور را تمام کند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق گزارش وب‌سایت خبری Deadline، «جیمز کامرون»، خالق مجموعه فیلم‌های «ترمیناتور»، مشغول انجام مذاکراتی برای بازگشت به این مجموعه فیلم‌های بزرگ است. با این حال، بازگشت کامرون به عنوان کارگردان به این مجموعه صورت نخواهد گرفت. قرار است که جیمز کامرون با همکاری «تیم میلر»، کارگردان فیلم ددپول (Deadpool)، با یک فیلم جدید در مجموعه‌ی ترمیناتور، این مجموعه را به پایان برسانند.

حقوق مجموعه فیلم‌های ترمیناتور قرار است در سال ۲۰۱۹ به جیمز کامرون بازگردد.

حقوق مجموعه فیلم‌های ترمیناتور قرار است در سال ۲۰۱۹ به جیمز کامرون بازگردد. البته تا دو سال آینده زمان زیادی باقی است و در صنعت فیلم‌، در دو سال اتفاقات زیادی می‌تواند روی دهد. جیمز کامرون همین حالا مشغول ساخت چهار دنباله برای فیلم آواتار (Avatar) است که از سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ اکران خواهند شد. با این حال، تیم میلر می‌تواند مراحل ساخت ترمیناتور بعدی را به دست بگیرد.

Terminator-2

جیمز کامرون را با ساخت تعدادی از بهترین فیلم‌های سبک علمی-تخیلی می‌شناسیم؛ فیلم‌هایی مثل دو قسمت اول ترمیناتور و هم‌چنین بیگانگان. اینکه ترمیناتور ۳ و ترمیناتور: رستگاری اصلا فیلم‌های خوبی از آب درنیامدند، بی‌ربط به حضور نداشتن جیمز کامرون در مراحل ساخت آن‌ها نیست.

اینکه کارگردان‌ها خودشان برگردند و مجموعه‌های قدیمی‌شان را دوباره زنده کنند، سابقه‌ی خوبی نداشته است. برای مثال «جرج لوکاس» سه‌گانه‌ی پیش‌درآمد جنگ ستارگان را خودش ساخت که همه‌ی طرفداران جنگ ستارگان روی بد بودن آن اتفاق نظر دارند. ریدلی اسکات هم که خودش برای ساخت پیش‌درآمد فیلم بیگانه یعنی «پرومتئوس» بازگشت، نتیجه‌ی خیلی خوبی از خودش به جای نگذاشت. البته انتظارات برای فیلم Alien: Covenant که خود ریدلی اسکات آن را می‌سازد، بسیار بالا است.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه