حال بخش موبایل ال‌جی همچنان خوب نیست

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سه ماهه سوم سال مالی شرکه ال‌جی به پایان رسید و این شرکت اطلاعاتی را از میزان درآمد خودش منتشر کرده است. سه ماهه سوم سال مالی شرکت ال‌جی از ماه جولای تا سپتامبر (اواسط خرداد ماه تا اواسط شهریور ماه) ادامه داشته است. این شرکت کره‌ای نزدیک به ۱۳.۳ میلیارد دلار فروش داشته و این درحالی است که سود عملیاتی آن ۴۵۴.۴ میلیون دلار بوده است.

این آمار در مقایسه با آمار سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ شرکت ال‌جی ۲۲.۳ درصد کاهش را در سود عملیاتی نشان می‌دهد. البته که فروش ال‌جی در سه ماهه سوم امسال ۴.۶ درصد بیشتر از سه ماهه دوم بوده است. در مقایسه با سال گذشته همین موقع هم شرکت ال‌جی افزایش درآمد ۸۲.۲ درصدی را تجربه کرده و ۱۵.۲ درصد سود بیشتر به دست آورده است.

البته بخش موبایل این شرکت همچنان شرایط خوبی ندارد و اصلا در سودآوری این شرکت سهمی نداشته است. براساس اطلاعات منتشر شده بخش موبایل ال‌جی برای دهمین سه ماهه پشت هم با ضرر مواجه است. بخش موبایل ال‌جی در سه ماهه گذشته ۱۷۹ میلیون دلار ضرر کرده که این مقدار بیشتر از ضرر سال گذشته به مبلغ ۱۱۷ میلیون دلار است.

شرکت ال‌جی انتظار داشت که گوشی‌های Q6 و Q8 با استقبال خوبی مواجه شوند که چنین اتفاقی رخ نداد. حتی گوشی ال‌جی G6 و ال‌جی V30 هم نتوانستند شرایط بخش موبایل این شرکت را بهتر کنند. البته زمان عرضه V30 آنقدر بد بود که نتایج فروش آن در سه ماهه سوم سال مالی ال‌جی چندان حس نمی‌شود.

 

منبع: LG

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. امیر حبیبی

    اینقدر طراحی گوشی های ال جی بد هست که مشتری رقبت نمیکنه دستش بگیره تا رابط کابری خیلی خوبش رو تست کنه ، متاسفانه ال جی هنوز اینو متوجه نشده .

  2. مسعود

    بنده یکی از طرفداران سرسخت الجی هستم از اولین مدل اندرویدیش هم داشتم یعنی اپتیموس وان حتی اپتیموس ۲x اولین ۲هسته ای الجی هم که رسمی وارد ایران نشد هم داشتم ولی متاسفانه چند ساله که ناامیدم کرده تا الان چندتا G4 واسه دوستان خریدم که دوتاشون بردشون سوخته همینطور وی ۱۰ که مشکل سایه پیدا کرده البته این مشکلات تو همه الجیها هستش در کل با یسری مشکلاتش همه را ناامید کرده

  3. شروین

    الجی شرکت موفقی در لوازم منزل می باشد و واقعا برند خوش نامی است،اما بزرگترین اشتباه این شرکت اصرار در تولید گوشی می باشد،چند سال این شرکت داره تلاش میکنه اما اصلا در زمینه گوشی موفق نبوده،واقعا این وقت و سرمایه جای دیگه سرمایه گذاری بشه این شرکت رشد بیشتری خواهد کرد،خود شما قضاوت کنید چند نفر از اطرافیان شما گوشی الجی دستشون هست…..!!!

  4. حسين

    سلام
    الجی گوشیهاش حرف نداره ولی با این که تو طراحی های جدید تو همه محصولاتش خیلی به روز و زیبا عمل میکنه تو طراحی گوشی هاش ضعیفه.
    خوب معلومه وقتی سامسونگ s8 رو با اون طراحی میده بازار ،الجی با طراحی گوشت کوبی به جایی نمیرسه.خیلی ساده اس این موضوع

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه