حداکثر سایز فایل پیوست Gmail افزایش پیدا کرد.

۱۳ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بسیاری از کاربران سرویس ایمیل گوگل یعنی «جی‌میل» (Gmail)، از محدودیت حجمی فایل‌های پیوست یا همان Attachment ناراضی هستند. پیش از این، کاربران جی‌میل می‌توانستند فایل‌هایی با حجم کمتر از ۲۵ مگابایت را در پوشه ایمیل‌های دریافتی‌ خود مشاهده کنند و ایمیل‌هایی که حاوی فایل‌هایی با حجم بالاتر بودند، به‌طور خودکار مسدود می‌شد. گوگل اخیرا محدودیت حجمی فایل‌های پیوست را تا ۵۰ مگابایت افزایش داده است.

این امکان جی‌میل تنها برای ایمیل‌های دریافتی است و همچنان نمی‌توان فایلی با حجم بالاتر از ۲۵ مگابایت ارسال کرد.

به بیان ساده، اکنون با جی‌میل می‌توانید فایل‌هایی با حجم ۵۰ مگابایت را دریافت کنید. با این وجود، این امکان جی‌میل تنها برای ایمیل‌های دریافتی است و همچنان نمی‌توان فایلی با حجم بالاتر از ۲۵ مگابایت ارسال کرد.

ممکن است تعجب کنید چطور ممکن است کاربران جی‌میل ایمیل‌هایی با حجم ۵۰ مگابایت دریافت کنند درحالی که نمی‌توانند ایمیلی با حجم فایل بالاتر از ۲۵مگابایت، ارسال کنند. دلیل این موضوع این است که منابع دیگر ایمیلی وجود دارند که به کاربرانشان اجازه می‌دهد فایل‌های بزرگ‌تری همراه ایمیل‌شان بفرستند.

گوگل این امکان جدید را دیروز طی یک پست در وبلاگش موسوم به G Suite اعلام کرد: «اکنون کاربران Gmail می‌توانند ایمیل‌هایی را که تا حجم ۵۰ مگابایت فایل پیوست دارند، دریافت کنند. این ایمیل‌ها دیگر هنگام دریافت بلاک نمی‌شوند.»

به طور قطع این تغییر مثبت است، با این حال مطمئنا بسیاری از کاربران خواهان تغییر مشابهی در افزایش حداکثر حجم فایل‌های پیوست برای ایمیل‌های ارسالی هستند تا بتوانند فایل‌های بزرگ‌تری را باستفاده از سرویس ایمیل گوگل بفرستند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه