فردا حراج تابستانی ایکس‌باکس شروع می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت حراج تابستانی ایکس‌باکس را از فردا ۱۵ تیر ماه آغاز خواهد کرد. در این حراج بسیاری از بازی‌های عرضه شده برای ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰ و کامپیوترهای شخصی با تخفیف ویژه‌ای به فروش می‌رسند.

حراج تابستانی ایکس‌باکس از ۱۵ تیر ماه شروع می‌شود و تا ۲۱ تیر ماه ادامه پیدا می‌کند. بازی‌های مختلف با ۴۰ تا ۶۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

مایکروسافت به همین دلیل ویدیویی هم منتشر کرده که در آن به فروش ویژه‌ی بازی‌های Mirror’s Edge Catalyst، Dark Souls 3، Battleborn، The Division، Ark: Survival Evolved،‌ FIFA 16، DOOM، Halo 5، GTA 5، Quantum Break،‌ Call of Duty: Black Ops 3 و بازی‌های دیگر اشاره می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده را مشاهده کنید:

‌‌‌‌‌

مایکروسافت بیش از ۲۵۰ بازی را با ۴۰ تا ۶۰ درصد تخفیف به فروش می‌رساند. برای مشاهده‌ی لیست کامل این تخفیف‌ها می‌توانید به سایت majornelson مراجعه کنید.

حراج تابستانی ایکس‌باکس از تاریخ ۱۵ تیر ماه تا ۲۱ تیر ماه ادامه پیدا می‌کند. اگر به دنبال خرید بازی با قیمت مناسب هستید، اکنون زمان مناسبی است. این بازی‌ها را می‌توانید از طریق کنسول‌های ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس ۳۶۰، فروشگاه ویندوز و سایت ایکس‌باکس خریداری کنید.

‌‌‌

منبع: Major Nelson

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه