حسگر اثر انگشت وان‌پلاس ۶ داخل صفحه‌نمایش خواهد بود

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
وان‌پلاس 6

زمان زیادی از معرفی رسمی وان‌پلاس ۵T نمی‌گذرد اما به نظر می‌رسد توجه بسیاری از کارشناسان به گوشی جدید این شرکت یعنی وان‌پلاس ۶ جلب شده. احتمالا این گوشی در سال ۲۰۱۸ معرفی می‌شود و شایعات درباره ویژگی‌های آن از همین حالا آغاز شده است.

گفته می‌شود که وان‌پلاس ۶ حسگر اثر انگشتی دارد که زیر صفحه‌نمایش کار گذاشته شده است.

در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که وان‌پلاس ۶ در سال ۲۰۱۸ به بازار بیاید. ظاهرا تاریخ عرضه این گوشی در ماه مارس سال ۲۰۱۸ خواهد بود.

مدتی پیش شرکت Synaptics اعلام کرد تولید عمده حسگرهای اثر انگشت درون نمایشگر را آغاز کرده است. اقدامی که می‌دانیم چندین تولیدکننده قصد انجام آن را داشتند. در یکی از خبرها هم اعلام شده بود گوشی شرکت Vivo اولین تلفن هوشمند اندرویدی خواهد بود که از این تکنولوژی بهره خواهد گرفت.

در صورتی که این گزارش صحت داشته باشد به نظر می‌رسد وان‌پلاس هم قصد دارد در گوشی وان‌پلاس ۶ از این تکنولوژی استفاده کند. در حال حاضر پیش‌بینی می‌شود که وان‌پلاس ۶ در سال ۲۰۱۸ به بازار بیاید. ظاهرا تاریخ عرضه این گوشی در ماه مارس سال ۲۰۱۸ خواهد بود. بعضی از کارشناسان معتقدند معرفی یک پرچم‌دار جدید در این بازه زمانی بعید به نظر می‌رسد چون از زمان عرضه مدل ۵T زمان زیادی نگذشته اما از سوی دیگر اگر شایعات مطرح شده درست باشند احتمالا شاهد عرضه زودهنگام پرچم‌دار جدید وان‌‎پلاس خواهیم بود. موضوعی که تا حدی باعث ناراحتی خریداران وان‌پلاس ۵T خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه