حضور بازیگر مشهور بریتانیایی در تبلیغات ال‌جی G5

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی به شکل رسمی اعلام کرده که بازیگر مشهور هالیوود جیسون استاتهام (Jason Statham) بازیگر کمپین تبلیغاتی گوشی G5 پرچم‌دار جدید این شرکت خواهد بود. استاتهام در این تبلیغات به نمایش قابلیت‌های ماژولار LG G5 در کنار تجربه هیجان‌انگیزی که از این طریق برای مصرف‌کنندگان این گوشی فراهم می‌شود، خواهد پرداخت.

جیسون استاتهام بازیگر مشهور بریتانیایی است که شهرت‌اش را مدیون بازی در فیلم‌های گای ریچی (Guy Ritchie) است. استاتهام که زمانی در بازار‌سیاه و به عنوان خرده‌فروش فعالیت داشت به دلیل این سابقه، مورد توجه گای ریچی قرار گرفت تا در فیلم او «قفل، انبار و دو بشکه باروت» (Lock, Stock and Two Smoking Barrels) به ایفای نقش بپردازد. این فیلم باعث شد این بازیگر بریتانیایی مورد توجه قرار گیرد و بازی در فیلم‌های قاپ زنی (Snatch) و مجموعه فیلم های مامور انتقال (The Transporter) او را بیش از پیش مشهور ساخت. حال شرکت ال‌جی قصد دارد از شهرت این بازیگر برای تبلیغ گوشی جدید خود استفاده کند.

شرکت ال‌جی در حوزه تبلیغات از خدمات شرکت تبلیغاتی BBDO (از شاخص‌ترین شرکت‌های تبلیغاتی جهان) بهره گرفته و در زمینه امور تلویزیونی کمپین تبلیغاتی خود از فردریک باند (Fredrik Bond) کارگردان سوئدی استفاده کرده است.

در ویدیوی زیر یکی از تبلیغات کوتاه این کمپین با بازی جیسون استاتهام را می‌بینیم. اگر به این ویدیو توجه کنید متوجه می‌شوید تمام نقش‌های این کلیپ کوتاه را جیسون استاتهام بازی کرده.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    همه تبلیغات G5 رو انگار دادن چند تا بچه دانشگاهی ترم ۳ بسازن!!باحاله و کاملا همرو “play more”

  2. Avatar علیرضا پورجبار

    بهترین کار رو کرده ال جی ولی اپل و سامسونگ به این مدل تبلیغات نیازی ندارن ..

  3. Avatar سعید

    خیلی انتخاب بجا و هوشمندانه ای بوده و به خوبی ال جی جی۵ رو به ذهن متبادر میکنه. زهی ال جی!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه