خالق بازی چرخ‌های جنگ، Doom جدید را تحسین کرد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«کلیف بلزینسکی» (Cliff Bleszinski) خالق مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» (Gears of War) در توییتر از قسمت جدید مجموعه بازی‌های Doom تعریف کرد.

کلیف بلزینسکی در توییتر گفت که Doom جدید روند اکشن و فضاسازی‌های خوبی دارد.

قسمت جدید مجموعه بازی‌های Doom چند روز پیش راهی بازار شد. این بازی که چند سال در دست ساخت بوده، افراد زیادی را منتظر خودش نگه داشته بود. به نظر می‌رسد که یکی از این افراد، کلیف بلزینسکی سازنده‌ی مجموعه بازی‌های چرخ‌های جنگ بوده است. او که به‌تازگی این عنوان را تجربه کرده، در حساب کاربری توییتر خودش از Doom جدید تعریف کرده و گفت:” سلاح‌ها احساس بسیار خوبی به من منتقل کردند. خیلی هم خوب است که اتفاقات بازی در سطح سیاره‌ی مریخ رخ می‌دهد.”

بلزینسکی در ادامه‌ی صحبت‌هایش گفته:” این که نمی‌دانید در نقش چه کسی قرار گرفته‌اید را دوست دارم. سیستم روایت داستان هم شبیه به بازی System Shock 2 طراحی شده است.”

او در پستی بعدش خودش گفت که بازی‌کننده‌ها نباید زیاد روی از بین بردن دشمنان به روش‌های خاص تمرکز کنند. به نظر می‌رسد که از بین بردن دشمنان به این روش سرعت بازی را کم می‌کند. او گفته که:” بازی‌کننده‌ها تنها می‌خواهند در این بازی دشمنان را از بین ببرند و علاقه‌ای به دیدن انیمیشن‌های فانتزی ندارند.”

کشتن دشمنان به روش‌های عجیب قابلیتی است که در این عنوان با نام Glory Kills شناخته می‌شود. این ویژگی مبارزه‌ها را کمی کند می‌کند؛ اما انجام دادن آن‌ها باعث می‌شود که از دشمنان آیتم‌هایی مانند بسته‌های سلامتی و تیر خارج شود.

کلیف بلزینسکی سال ۲۰۱۲ استودیوی Epic Games سازنده‌ی مجموعه‌ی چرخ‌های جنگ را ترک کرد و استودیوی Boss Key را تاسیس کرد. او در حال حاضر مشغول ساخت بازی جدیدی به نام LawBreakers است.

بازی Doom جدید برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است.

‌‌‌‌

منبع: GameSpot

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه