خالق مجموعه‌ی Assassin’s Creed به صنعت بازی برگشت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پس از سال‌ها یوبی سافت و «پاتریس دسیلتس» (Patrice Desilets) خالق مجموعه بازی‌های «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) مشکلات حقوقی خودشان برسر بازی ۱۶۶۶ Amsterdam  را کنار گذاشتند.

یوبی سافت حق ساخت بازی آمستردام ۱۶۶۶ را به پاتریس دسیلتس برگرداند.

پاتریس دسیلتس سال ۲۰۱۰ یوبی سافت را ترک کرد و در آن زمان به شرکت THQ پیوست تا بازی جدیدی به نام ۱۶۶۶ Amsterdam را تولید کند؛ اما شرکت THQ ورشکسته شد و Ubisoft استودیوی سازنده‌ی بازی جدید دسیلتس را با قیمت ۲.۵ میلیون دلار خرید.

دسیلتس در سال ۲۰۱۳ از یوبی سافت اخراج شد و همین اتفاق باعث شد که او از این شرکت شکایت کند. او در شکایت خودش خواسته بود که یوبی سافت حق ساخت بازی ۱۶۶۶ Amesterdam را پس بدهد. در حالی که فکر می‌کردیم یوبی سافت این بازی را می‌سازد، امروز بیانیه‌ای از طرف این شرکت و استودیوی جدید دسیلتس منتشر شد که به پایان مشکلات پیش آمده اشاره می‌کند.

در این بیانیه گفته شده که حق ساخت بازی ۱۶۶۶ Amsterdam به دسیلتس بازگردانده شده و استودیوی او که Panache Digital Games نام دارد، این بازی را خواهد ساخت.

1666 Amsterdam

یکی از کانسپت‌های مربوط به بازی

مسئولان یوبی سافت در این‌باره گفتند:” پاتریس فرد بسیار خلاقی است و تحول بزرگی در دنیای بازی‌های کامپیوتری به وجود آورد. این توافق برای هر دو طرف خوب بود.”

دسیلتس هم گفت:” از الان به بعد تمام تمرکز خودم را روی ساخت این بازی و عنوان Ancestors: The Humankind Odyssey می‌گذارم. ما باید بازی‌های بسیار خوبی بسازیم و از طرف دیگر هم آرزوی موفقیت برای یوبی سافت دارم.”

تا این لحظه اطلاعات کمی از بازی آمستردام ۱۶۶۶ منتشر شده و تنها می‌دانیم که این بازی در شهر آمستردام رخ می‌دهد و فضایی مانند مجموعه‌ی فرقه‌ی اساسین خواهد داشت.

‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

‌‌‌‌

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه