خالق Gears of War پیشنهاد ساخت Silent Hill را رد کرده بود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Cliff Bleszinski

به نظر می‌رسد «هیدئو کوجیما» (Hideo Kojima) سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Metal Gear Solid، دوست داشته قسمت جدید مجموعه بازی‌های «سایلنت هیل» (Silent Hill) را با کمک «کلیف بلزینسکی» (Cliff Bleszinski) سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «چرخ‌های جنگ» (Gears of War)، بسازد.

کلیف بلزینسکی پیشنهاد هیدئو کوجیما برای ساخت قسمت جدید مجموعه بازی‌های Silent Hill را رد کرده است.

به‌تازگی کلیف بلزینسکی خالق مجموعه بازی‌های چرخ‌های جنگ در توییرش به این موضوع اشاره کرده که هیدئو کوجیما قبلا به او گفته بوده که دوست دارد قسمت جدید سایلنت هیل را با هم بسازند. البته از آنجایی که بلزینسکی برای تولید این بازی باید به شهر لس آنجلس می‌رفت، این پیشنهاد را رد کرد.

بلزینسکی می‌گوید که شهر لس آنجلس را دوست ندارد و ترجیح می‌داده که روی یک بازی کاملا جدید کار کند. او اکنون در حال ساخت بازی Lawbreakers است. البته او گفته که اگر پیشنهاد کوجیما را قبول می‌کرد به احتمال زیاد قسمت جدید مجموعه بازی‌های سایلنت هیل را خراب می‌کرد. او به این موضوع اشاره نکرد که پیشنهاد کوجیما مربوط به چه زمانی می‌شود.

کلیف بلزینسکی در سال ۲۰۱۲ استودیوی بازی‌سازی Epic Games را ترک کرد. او پس از آن به بازدید از استودیوهای مختلفی مانند اکتیویژن، زینگا، دابل فاین، الکترونیک آرتز و یوبی سافت پرداخت. احتمال دارد که پیشنهاد کوجیما هم مربوط به همین زمان باشد.

‌‌‌‌‌‌

Cliff Bleszinski

پست‌ بلزینسکی در توییتر

همان‌طور که می‌دانید، قسمت جدید مجموعه بازی‌های سایلنت هیل قرار بود توسط کوجیما و «گیرمو دل تورو» (Guillermo Del Toro) ساخته شود. روند تولید این بازی به دلیل مشکلاتی که کوجیما با شرکت کونامی پیدا کرد، متوقف شد. کوجیما هم چند ماه بعد شرکت کونامی را ترک کرد و کار ساخت یک بازی جدید را در کنار سونی آغاز کرده است.

البته شرکت کونامی گفته که در آینده نسخه‌های جدید Silent Hill را تولید می‌کند؛ اما هنوز مشخص نیست که در چه تاریخی شاهد این بازی خواهیم بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    یعنی کاری که که کونامی با Sillent hill کرد رو من هیچوقت فراموش نمیکنم , اون شرکت بیخود یکی از بهترین بازی های تاریخ رو کنسل کرد , امیدوارم به زودی خبر ورشکستگیش بیاد.

    1. Avatar حسام ادریسی

      آخخخخخخخخخخخخخخخخخخ…. حرف دل منو زدی…….

  2. Avatar آرمین

    چه قدر جالب!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه