آیپد ایر ۳ چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

افزون بر یک سال از عرضه‌ی آیپد ایر ۲ می‌گذرد و بازار حرف و شایعه پیرامون نسخه‌ی بعدی این محصول، یعنی آیپد ایر ۳، ویژگی‌ها و زمان عرضه‌ی آن داغ است. گفته می‌شود که شرکت اپل می‌خواهد یک معرفی و رونمایی ناگهانی برای این تبلت‌اش تدارک ببیند.

در خبرها آمده که احتمالا iPad Air 3 در بهار ۱۳۹۵ و همراه با iPhone 5se  و مدل جدید اپل واچ (Apple Watch) رونمایی خواهد شد؛ ضمن اینکه تحلیل‌گر KGI Securities که معمولا روی اخبار مربوط به شرکت اپل تمرکز دارد هم خبر رونمایی آن در بهار را منطقی می‌داند.

مسلما ویژگی‌ها و اکسسورهای آیپد ایر ۳ هم نسبت به تبلت‌های قبلی ارتقا پیدا می‌کند. گفته شده که این دستگاه جدید مجهز به نمایشگر ۲۳۳۴ × ۳۱۱۲ پیکسلی خواهد بود که در مقایسه با نمایشگر ۱۵۳۶ × ۲۰۵۶ اینچی آیپد ایر ۲، به طور قابل توجهی دقیق‌تر است.

در حال حاضر جدیدترین چیپ‌ست اپل، پردازنده‌ی A9X است که روی دستگاه آیپد پرو به کار رفته؛ احتمال می‌رود که در آیپد ایر ۳ هم از همین پردازنده استفاده شود. آن هم به این دلیل که پردازنده‌ی A10 هنوز معرفی نشده و معمولا اپل پردازنده‌های جدیدش را ابتدا در گوشی‌های آیفون استفاده می‌کند و بعد در دستگاه‌های دیگر.

مسلما ویژگی‌ها و اکسسورهای آیپد ایر ۳ هم نسبت به تبلت‌های قبلی ارتقا پیدا می‌کند.

احتمالا آیپد ایر ۳ بدون قابلیت فورس تاچ (Force Touch) تولید خواهد شد؛ iPad Pro هم قابلیت فورس تاچ نداشت. فورس تاچ یک امکان حساس به فشار برای نمایشگرهای لمسی است که اپل تا حالا فقط در آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس خود استفاده کرده است.

حدس زده می‌شود که اکسسوری‌های ویژه‌ای هم در کنار تبلت آیپد ایر ۳ طراحی شود؛ مثل قلم  کیبورد هوشمندی که اپل قبلا ضمیمه‌ی تبلت آیپد پرو کرده بود. اما از آن‌جایی که آیپد ایر ۳ ابعاد کوچک‌تری در مقایسه با مدل پرو دارد، کیبورد آن هم کوچک‌تر طراحی می‌شود.

البته تمام این‌ها تا این لحظه در حد حدس و گمان‌هایی هستند که با توجه به روند اپل و دستگاه‌هایی که تا این روز رونمایی کرده، ارایه داده شده‌اند.

منبع: Digital Trends

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar ( Ali S(asobhani99@gmail.com

    بعد میگن سامسونگ تکراریه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه