در خواست برای خرید ایکس‌باکس وان ایکس بسیار بالا است

۱۴ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت رسما کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را راهی بازار کرد. قوی‌ترین کنسول بازی دنیا که قیمت بالایی هم دارد. در حالی که علاقه‌مندان به ایکس‌باکس وان می‌توانند مدل S را با قیمت بسیار کمتری خریداری کنند،‌ به نظر می‌رسد که مدل ایکس‌ طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. مایکروسافت به تازگی گفته شده که در خواست برای خرید این کنسول بسیار زیاد است و به همین دلیل مجبور شده که روند تولید این کنسول را سریع‌تر کند.

پانوس پانای رییس بخش سخت افزار مایکروسافت در مصاحبه‌ای با سایت CNBC به این موضوع اشاره کرده که:« نمی‌خواهم میزان در خواست خرید ایکس‌باکس وان ایکس را با کنسول‌های دیگر مقایسه کنم، اما میزان درخواست برای خرید این کنسول بسیار زیاد است و این موضوع فراتر از پیش‌بینی‌های ما بود.»

از روند پیش فروش این کنسول کاملا می‌شد پیش‌بینی کرد که در خواست برای خرید آن بسیار بالا باشد. البته از آنجایی که این کنسول با قیمت ۵۰۰ دلار به فروش می‌رسد، خیلی‌ها به خرید آن فکر نمی‌کنند. مخصوصا که برای خرید این کنسول بهتر است یک تلویزیون ۴K هم داشته باشید.

چند وقت پیش هم به این موضوع اشاره شده بود که ممکن است مردم برای خرید این کنسول با مشکل مواجه شوند، چرا که احتمال به پایان رسیدن موجودیه اولیه این کنسول بازی وجود دارد.

منبع cnbc

‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar مهدی حیدری

    کنسوله پُر خرج و پر دردسریه در کل .

    1. Avatar Keiser

      من هم موافقم مخصوصا این آپدیت ۴K کردن گیم هاش که حجم آپدیت هر گیم ۵۰ گیگابایت هست، یکم برای گیمر های ایران پر هزینه هست!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه